To Sell Jaket Eksekutif

CG Sponsors




mantato

Freshie
Joined
Jun 26, 2009
Messages
17
Reaction score
0
Points
8
Salam semua,
Saya adalah pembekal jaket jenama BOSS Classics.....
size S,M,L,XL,XXL,XXXL
Sgt selesa dan top sekarang...
Harga:

1-5helai = RM80
6-10helai = RM75
11-20helai = RM70
21-50helai = RM65
51-100helai = RM60
Makin banyak makin murah!! Harga boleh bincang.Tidak termasuk Kos penghantaran . Dapatkan sekarang!!
CALL SAYA 019-8754379 (Rahmat)
(Harga boleh di runding lagi)
 
Sponsored Post

ANAZUHUD

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Oct 11, 2008
Messages
21,157
Reaction score
96
Points
125
Salam semua,
Saya adalah pembekal jaket jenama BOSS Classics.....
size S,M,L,XL,XXL,XXXL
Sgt selesa dan top sekarang...
Harga:

1-5helai = RM80
6-10helai = RM75
11-20helai = RM70
21-50helai = RM65
51-100helai = RM60
Makin banyak makin murah!! Harga boleh bincang.Tidak termasuk Kos penghantaran . Dapatkan sekarang!!
CALL SAYA 019-8754379 (Rahmat)
(Harga boleh di runding lagi)

takat sembang x de gambar x guna bro:D
 

abgyin

Fun Poster
Joined
Nov 14, 2009
Messages
694
Reaction score
1
Points
15
bukan dh ade ke yg mcmni...rege pn sama je?em org sama ke ni?
 

kimie007

Super Active Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
5,383
Reaction score
5
Points
65
kat pdg besar bersepah2 org jual, brand sama jer, baru je tgk td rm40 org jual, TT jual mahal sgt...
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
kat pdg besar bersepah2 org jual, brand sama jer, baru je tgk td rm40 org jual, TT jual mahal sgt...
jangan ah pecah lobang...dia pun nak untung gak...cost pi borong kat padang besar dah berapa banyak abis ~X(
 
Sponsored Post
Top
Log in Register