Jadi Kawan atau Lupakan Terus Si Dia.

CG Sponsors




Albatross

Freshie
Joined
Nov 14, 2019
Messages
25
Reaction score
2
Points
8
Hi, Semua.
1.Boleh ke dua orang yang punya perasaan suka menjadi sahabat ?
2.Patut ke aku ambil berat & jaga dia kalau tak sihat @ sakit, selagi mana aku belum berkahwin ( i'm single ).
3. Atau lupakan terus & abaikan je dia.

Kami tak boleh bersama atas faktor halangan keluarga, umur dia 40+, status janda anak dua, dia non-muslim. This is a Forbidden Love, that forbid by God & religion, even my family & her relatives, offsprings & friends would againts this relationship.

Aku peduli & kesian dekat dia, dia kalau boleh taknak lepaskan saya, saya nampak dia ikhlas untuk hidup bersama saya. Walaupun aku jauh lagi muda dari dia. Tapi aku bimbang perasaan ni akan jadi lebih parah, aku taknak seksa jiwa & perasaan dia.
Patut ke aku lupakan dia, biarkan & abaikan dia ? Tapi hati ni tak sanggup.
 
Last edited:
Sponsored Post

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,369
Reaction score
1,583
Points
596
kahwin terus la

didik dia masuk islam

MILF taste

macam Zain dengan che Ta

 

nonoo1

Super Active Member
Joined
Oct 24, 2010
Messages
5,839
Reaction score
311
Points
91
ko tgk kat mata ko, dia cun ke tak..
ko bernafsu ke tak?
kalau cun dan bernafsu, korang tak habis setakat kawan
 

Albatross

Freshie
Joined
Nov 14, 2019
Messages
25
Reaction score
2
Points
8
kahwin terus la

didik dia masuk islam

MILF taste

macam Zain dengan che Ta
Tak boleh, bro, ni hubungan terlarang, cinta terlarang, family aku tak nak terima, bukan senang nak didik masuk islam, kalau tak mampu didik TS yang menanggung di kemudian hari, menjawab nanti dengan tuhan.
 

psx_dream87

Super Active Member
Joined
Feb 10, 2011
Messages
6,962
Reaction score
16
Points
65
Boleh ke dua orang yang punya perasaan suka menjadi sahabat ?

-boleh

-lupakan terus & abaikan je dia

ni jawapan aku kalau ts rasa semua menghalang ,ts tak boleh didik, hubungan terlarang cinta terlarang
 

Albatross

Freshie
Joined
Nov 14, 2019
Messages
25
Reaction score
2
Points
8
ko tgk kat mata ko, dia cun ke tak..
ko bernafsu ke tak?
kalau cun dan bernafsu, korang tak habis setakat kawan
Cun dimata TS & bernafsu. Tapi tu lah takut berakhir atas katil. setakat ni belum terlanjur.
 

pemain

Active+ Member
Joined
Jul 10, 2008
Messages
2,524
Reaction score
366
Points
51
Cun dimata TS & bernafsu. Tapi tu lah takut berakhir atas katil. setakat ni belum terlanjur.
elak kan zina, kalau betul2 nak kat dia, ajak dia masuk islam dan kawin aje terus

kalau dia tak nak, sila tinggalkan negeri ts berada sekarang.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register