BTC USD 42,417.0 Gold USD 1,776.33
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Covid-19 Ivermectin: PPIM buat laporan polis terhadap KKM

thehornbill

Fun Poster
Joined
Dec 31, 2020
Messages
294
Reaction score
65
Points
20
Aku pun x tahu..
x pernah beli..
x tahu brpa dose yg layak..

mungkin ada yg boleh bantu..

---

aku pun jenis anti ubat juga.. 😅
Panadol pun aku x makan dkt 5-6 tahun..( x ingat )

Klo demam, batuk, aku layan limau kasturi mix madu..
Nak sedap Adakalanya layan 100plus xde gas/ade gas

Air halia mix madu..

---

Ubat ubat hospital ni elok elakkan. Saya pun dan bertahun tahun tak ambil panadol. Ada petua sendiri

Nak tahu boleh pm
 
Sponsored Post

jaws_am

Legendary Member
Top Poster #5
Joined
May 29, 2008
Messages
16,218
Reaction score
5,961
Points
321
Ubat ubat hospital ni elok elakkan. Saya pun dan bertahun tahun tak ambil panadol. Ada petua sendiri

Nak tahu boleh pm

Sorry boss x berminat beli produk..
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
22,939
Reaction score
3,398
Points
201
Siapa dalam PPIM dah try ivermectin...sepatutnya mereka jadi pelopor dan sedia untuk jadi tester yg berkesan
 

logammaut

Legendary Member
Joined
Dec 12, 2009
Messages
10,884
Reaction score
1,136
Points
201
Dah sebulan report polis pasti ada keputusan report polis. PPIM tak bagitau ke apa keputusannya?
 

InstaForexRebat

CG Hardcore Club
Joined
Nov 9, 2008
Messages
58,115
Reaction score
5,513
Points
721
ni ada cara guna IVERMECTIN oleh Dr Amir Farid ..



untuk kesan yg lbh berkesan sila ambil bersama Vitamin D,Zink dan C.
 

eizzbizz

Super Active Member
Joined
Sep 2, 2009
Messages
9,337
Reaction score
897
Points
126
ada member jual..
ada yg jual rm50 utk sepapan @ 10 biji..
ada yg jual rm100 utk sepapan @ 10 biji

tapi keluarga mentua aku.. adik ipar..kakak ipar .. mak mentua.. bdk 13thn.. bdk 2 thn... budak 5 thn... positip last 2 week ago...tapi alhamdulillah dah sehat..kurantin kat rumah.. mkn kapsul herba cina .sepapan rm18 ..
 

Attachments

  • Screenshot_20210725_235340.jpg
    Screenshot_20210725_235340.jpg
    170 KB · Views: 9

akukuli

Active+ Member
Joined
Oct 17, 2013
Messages
2,808
Reaction score
261
Points
56
Bangkrap la kkm sat g org x amik ubat spital..
 

mrvx

Legendary Member
Joined
Feb 20, 2009
Messages
11,476
Reaction score
796
Points
171
Gov x open utk public.
Satu penganiyaan kpd golongan yg x mampu, tp nk mencuba alternatif.

Padahal klo tgk side effect vaksin, lgi teruk..
rosak hrpar/hati dan buah pinggang korang... nak cuci darah 3x seminggu ke?
 

aeolian

Active+ Member
Joined
Jul 30, 2010
Messages
3,538
Reaction score
224
Points
48
rosak hrpar/hati dan buah pinggang korang... nak cuci darah 3x seminggu ke?
kalu nak ikutkan rosak hati buah pinggang, panadol pun boleh rosak buah pinggang, tapi rilek jer jual kedai runcit.
ubat tibi akurit4 tu pun boleh rosakkan hati, ni pengalaman aku sendiri ni, boleh jer bagi kat pesakit tibi seluruh dunia.
tiba2 ivermectin jadi haram pulak, nampak sangat ada yahudi zionist melayu yang nak makan untung atas angin vaksin.
 

mrvx

Legendary Member
Joined
Feb 20, 2009
Messages
11,476
Reaction score
796
Points
171
kalu nak ikutkan rosak hati buah pinggang, panadol pun boleh rosak buah pinggang, tapi rilek jer jual kedai runcit.
ubat tibi akurit4 tu pun boleh rosakkan hati, ni pengalaman aku sendiri ni, boleh jer bagi kat pesakit tibi seluruh dunia.
tiba2 ivermectin jadi haram pulak, nampak sangat ada yahudi zionist melayu yang nak makan untung atas angin vaksin.
jgn bandingkan dengan panadol sbb panadol ubat khas utk manusia, kesan sampingan amat kecil sgt jika dibandingkan dengan anjing gila yg korang nak makan tu.. khas untuk anjing2 gila. mungkin manusia kacuk anjing bolehlah makan
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register