BTC USD 47,679.3 Gold USD 1,756.71
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Isu kes khalwat Norman Hakim

sidang muda

Super Active Member
Joined
Jun 30, 2008
Messages
6,880
Reaction score
31
Points
70
http://www.youtube.com/watch?v=MAZ5BaHRp3Q

KUALA LUMPUR 30 Okt. – Seorang pelakon lelaki dalam drama bersiri Gerak Khas yang baru sahaja mendapat cahaya mata ditangkap khalwat di sebuah premis perniagaan Jalan UP 1/2, Ukay Perdana, di sini awal pagi tadi.

Timbalan Ketua Polis Daerah Ampang,Supritendan Amiruddin Jamaluddin berkata, pelakon itu bersama pasangannya seorang pelakon baru wanita ditahan pada pukul 3 pagi oleh Pegawai Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS).

Menurutnya, serbuan tersebut dilakukan setelah JAIS mendapat maklumat bahawa kedua mereka berada dalam keadaan meragukan dalam premis tersebut.

“Ketika diperiksa didapati kedua-duanya yang berpakaian lengkap berada dalam premis itu

“Mereka kemudiannya dibawa ke Balai Polis Melawati untuk siasatan lanjut, ” katanya kepada Utusan Malaysia ketika dihubungi di sini hari ini.



semalam baru kuar metro
ari ni dah kena tangkap basah
 
Sponsored Post

alonso

CG Hardcore Club
Paid Membership
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
sape??
norman hakim ke???
 

elan

Active+ Member
Joined
Apr 10, 2007
Messages
4,796
Reaction score
34
Points
30
sapa pelakon tu... nak tau gak.... :D
 

EncikEx

Legendary Member
Joined
Mar 21, 2007
Messages
12,103
Reaction score
157
Points
123
sape anggota yg ditangkap ?
 

sidang muda

Super Active Member
Joined
Jun 30, 2008
Messages
6,880
Reaction score
31
Points
70
norman hakim la agak nya
sebab dia ada opis kay ukay perdana
 

sistem

Fun Poster
Joined
Sep 11, 2007
Messages
181
Reaction score
0
Points
10
Aku rasa norman hakim lah... tp 2 hari lepas paper metro. NAfikan yang dia ada pompuan lain.... ERm....camna tu?
 

Cuppy Cakes

Legendary Member
Joined
Sep 16, 2008
Messages
12,140
Reaction score
35
Points
120
confirm norman hakim..
kan bru2 ni kuar kat utusan psl abby kate rumah tangga batu dia bergolak lagik..
kecian dia... (br jek dpt anak pompuan)
 

alonso

CG Hardcore Club
Paid Membership
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
takkan polis maca tu kot??:eek::eek::eek:

takde org len da,
ni mst norman hakim

tak pon A.Galak..

aku syak 2 org ni je:eek::eek::eek:
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register