BTC USD 58,769.6 Gold USD 1,796.88
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Isu bodyguard guard anwar acu pistol cuba tembak rakyat

mr.driver

Active Member
Joined
Nov 5, 2010
Messages
2,438
Reaction score
11
Points
25
BUKTI PKR SEMAKIN GANAS! BODYGUARD ANWAR CUBA TEMBAK RAKYAT YANG TAK BERDOSA!

http://www.youtube.com/watch?v=NXa8qAQIZBo

Anwar Ibrahim dalam siri Jelajah Ceramah Merdekanya terpaksa melalui kumpulan pemuda dan belia yang menunggu mereka di Jasin, Melaka petang tadi. Apabila bas melalui kumpulan ini tiba-tiba turun seorang lelaki Melayu dari sebuah kereta Toyota Camry bernombor plat WUR 3662 dengan sepucuk pistol. Sepucuk pistol ini diacukan kepada kumpulan pemuda dan belia yang menunggu bas dinaiki Anwar Ibrahim.

Lelaki itu menggertak kuxmpulan pemuda-pemuda ini supaya jangan menghalang bas yang Anwar Ibrahim naik. Anda semua fikirkanlah,siapa yang dia nak bunuh dan demi siapa? Anwar Ibrahim sudah mula menggunakan senjata api untuk mempertahankan diri. Esok lusa apakah peluru dari pistol berkenaan akan dilepaskan. PDRM disarankan agar menyiasat kejadian berkenaan. Apakah lelaki di atas mempunyai lesen untuk membawa senjata api?



HOUSE PK: Ini aku petik dari blog CTS. Makin lama makin melampau si Anwar ni kan? Ini bukti dia memang **** dan ganas. Belum pun jadi PM lagi dah mula ambil tindakan macam ni, bayangkan la kalau dia dapat kuasa.

Mau semua orang yang tak suka dia ni di kasi hilang habis punya. Inilah perangai sebenar Anwar. Allah nak tunjuk ni. Bukak la mata wahai rakyat Malaysia. Bertindak sebelum terlambat. Mari kita jauhkan diri dari si *****i ni.


http://parpukari.blogspot.com/2012/09/bukti-pkr-semakin-ganas-bodyguard-anwar.html




Panas!!! Pengawal Anwar Ibrahim Mengacukan Pistol Kepada Rakyat Melaka Di Jasin.

Anwar Ibrahim dalam siri Jelajah Ceramah Merdekanya terpaksa melalui kumpulan pemuda dan belia yang menunggu mereka di Jasin, Melaka petang tadi.

Apabila bas melalui kumpulan ini tiba-tiba turun seorang lelaki Melayu dari sebuah kereta Toyota Camry bernombor plat WUR 3662 dengan sepucuk pistol.

photosep08232428.jpg


photosep09181655.png


Sepucuk pistol ini diacukan kepada kumpulan pemuda dan belia yang menunggu bas dinaiki Anwar Ibrahim.

Lelaki itu menggertak kumpulan pemuda-pemuda ini supaya jangan menghalang bas yang Anwar Ibrahim naik.

Anda semua fikirkanlah,siapa yang dia nak bunuh dan demi siapa? Anwar Ibrahim sudah mula menggunakan senjata api untuk mempertahankan diri.

Esok lusa apakah peluru dari pistol berkenaan akan dilepaskan. PDRM disarankan agar menyiasat kejadian berkenaan. Apakah lelaki di atas mempunyai lesen untuk membawa senjata api?



dapat drpd facebook...

apakah benar??? haramjadah punya anwar al-jubs!!!





TOLONG SIASAT! KEJADIAN YANG TIDAK DILAPORKAN OLEH ANWAR & PEMBANGKANG!!
MiM terkejut dengan beberapa entri rakan bloggers yang menunjukkan gambar seorang lelaki yang didakwa memegang senjata dan berlagak seperti bodyguard pemimpin pembangkang di Melaka.

Insidennya berlaku semasa penduduk Jasin mengadakan protes kehadiran Anwar Ibrahim di kampung mereka.


Di bawah adalah foto yang menunjukkan seorang lelaki berbadan tegap sedang memegang sesuatu yang kelihatan seperti senjata.


Untuk bacaan lanjut : KLIK SINI

MiM berharap agar pihak berkuasa dapat menyiasat dakwaan di atas dengan kadar segera. Perkembangan terbaru ini tentu merisaukan kita semua, lebih-lebih lagi jika ianya benar.

Jika benar, parti pembangkang telah memulakan satu trend yang sangat merbahaya dan boleh mengancam nyawa serta keselamatan rakyat.

Tolong siasat dengan segera...


http://novandri.blogspot.com/2012/0...ampaign=Feed:+novandri+(MINDA+INTELEK+MELAYU)


FOTO BODYGUARD ANWAR TUNJUK PISTOL ANCAM ORANG KAMPUNG !! tuihHH **** MUNG NUAR !!


Kes ni d Kg RIM, Jasin, Melaka
giloOOO !! anjing nuar ngamuk !! rakyat nilailah sendiri..provokasi anwar dah tahap gila kononnya orang nak aniaya dia..sengaja kaitkan isu bas celakanya kena simbah cat..dia dalam bahaya !!

Isu ni buat aakj teringat bagaimana dia dok jual cerita **** beliau cuba d bunuh dengan pelbagai cara termasuk arsenik..kononnya beliau d racun dan bermacam lagi !!

Bangkai !! nyawa orang kampung jadi taruhan !! datang kampung orang nak tunjuk gaya Mafia..semua nak d bunuhnya !!



http://azmykelanajaya.blogspot.com/2012/09/foto-bodyguard-anwar-tunjuk-pistol.html




POLIS, SILA SIASAT SEGERA!!!!!




evolusi spin dek anjeng2 PR dalam thread nih :

mula2 tunjuk gambar saja. >> spin kata pak guard tu tak acu, setakat hala kat tanah saja

lepas tu back-up dengan half-baked news yg menipu...

lepas dah keluar video >> pusing plak kata tu semua "normal" bg pak guard hala pistol kat orang ramai...

kita tgk lepas ni depa nak spin apa pulak... :)):)):eek::eek:



http://www.youtube.com/watch?v=NXa8qAQIZBo

photosep08232428.jpg


photosep09181655.png


JASIN 9 September: Pengawal peribadi kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim yang dikenali sebagai Jim, tidak mengacukan pistol kepada samseng Umno walaupun berdepan provokasi mereka.

Setiausaha Pengelola KEADILAN, Radin Shamsulkamar Radin Shamsudin, berkata Jim berusia lingkungan 30 tahun, ditahan selepas polis menerima lima aduan daripada Pemuda Umno Jasin.

“Seorang anggota polis yang melihat insiden itu juga menegaskan Jim tidak mengacukan pistol (ke arah samseng). Jim dibebas selepas polis berpuas hati dengan rakaman video kejadian itu,” katanya kepada Keadilan Daily ketika ditemui di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD)
Jasin, Melaka.

Jim-300x167.jpg


Jim ditahan polis berpakaian preman ketika cuba menyurai samseng umno yang mengerumuni bas Merdeka Rakyat untuk ke sambutan Aidil Fitri KEADILAN Cabang Jasin di Kampung Kelubi, Jasin.

Laporan edisi bahasa Mandarin NTV7 semalam menyebut, dua anggota polis bertindak ke atas pengawal peribadi Anwar dan kononnya, memaksa senjata api itu dimasukkan semula ke sarung.

Malah, Setiausaha Kerja Wanita Pusat, Maisuri Zainal pula berkata Jim hanya mengacah dengan mengeluarkan pistol sebagai langkah berjaga-jaga tapi muncungnya menghala ke tanah.

“Saya nampak beliau halakan pistol ke bawah…bukan acu (ke arah samseng),” katanya yang mengikuti program jelajah berkenaan, sambil menggayakan semula aksi itu.

Selain itu, Maisuri dan rakannya, Abdul Hadi Suhaimi juga yakin dapat mengecam wajah samseng Umno yang menyimbah cat ke bas Merdeka Rakyat, jika kawad cam dibuat.

Menyatakan sudah memberi keterangan di Ibu Pejabat Polis Jasin lewat malam 8 September lalu, beliau berkata, mereka nampak jelas insiden itu dari dalam bas, sebelum keluar merakam gambar dan video.

Laporan polis berhubung insiden itu sudah dibuat Radin Shamsulkamar pada jam 8.43 malam di balai polis sama.

sumber

peringatan kepada mastermind BN aka UMNO..nie dia Lepat habaq kat hangpa cara nak hentam Anwar...



MELAKA: Polis Melaka sudah membebaskan pengawal peribadi Datuk Seri Anwar Ibrahim yang dilaporkan mengacu senjata api ke arah orang ramai pada majlis anjuran Parti Keadilan Rakyat (PKR) di Kampung Baru Rim, Jasin, dekat sini, semalam.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Melaka, Asisten Komisioner Raja Shahrom Raja Abdullah, berkata lelaki berusia 37 tahun yang juga ketua pengawal peribadi ketua pembangkang itu dibebaskan jam 9 malam semalam di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Jasin di sini.
Beliau berkata, lelaki berkenaan ditahan dan disiasat berhubung lima laporan polis mengikut Seksyen 506 Kanun Keseksaan kerana mendatangkan ugutan secara jenayah yang boleh menyebabkan kematian atau cedera parah antara jam 3.30 petang dan 4 petang semalam.

"Namun dia dibebaskan dengan jaminan polis selepas kami merakam percakapannya dan berpuas hati dengan keterangan yang diberi," katanya dalam sidang media di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Melaka di sini, hari ini.

Beliau berkata, siasatan awal mendapati lelaki itu mempunyai lesen senjata api yang sah dan hasil keterangannya mendapati tindakannya itu tidak mengancam sesiapa, sebaliknya hanya menjalankan tugas sebagai pengawal peribadi.

Bagaimanapun, Raja Shahrom berkata, polis akan menjalankan siasatan lanjut melalui rakaman video atau gambar yang dirakam orang awam seperti yang dilapor sebuah akhbar tempatan hari ini.

Dalam kejadian jam 3.15 petang semalam, pengawal peribadi yang menaiki kereta jenis Toyota Camry dipercayai berang dan keluar dari kenderaan sebelum mengacukan pistol susulan sekumpulan lelaki cuba menghalang bas yang dinaiki Anwar untuk ke majlis anjuran PKR.
Marah dengan perbuatan lelaki itu, orang ramai yang berada berhampiran tapak program Jelajah Merdeka Rakyat menyerbu ke arah lelaki berkenaan sehingga keadaan kemudian menjadi kecoh.

Raja Shahrom berkata, polis turut menyiasat laporan berhubung dakwaan bas yang dinaiki Anwar dan penyokongnya disimbah cat merah serta dilontar beberapa botol air minuman ketika tiba di lokasi kejadian.

http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Acusenjataapi_PengawalperibadiAnwardibebaskan/Article/
 
Last edited by a moderator:
Sponsored Post

mr.driver

Active Member
Joined
Nov 5, 2010
Messages
2,438
Reaction score
11
Points
25
kalau betul, makin besar kepala anwar al-jubs ni. dah macam bapak segala mafia!!!


POLIS, SILA SIASAT SEGERA!!!!!

MAFIA PKR makin ganas!!!

Suruhanjaya Siasatan DiRaja mesti situbuhkan untuk siasat insiden keganasan MAFIA PKR ni!!!
 
Last edited by a moderator:

jokolungo

Active+ Member
Joined
Jul 7, 2010
Messages
4,380
Reaction score
1
Points
25
kalau betul, makin besar kepala anwar al-jubs ni. dah macam bapak segala mafia!!!

kalau betul pun dak de masalah. macam pengawal bank acu senapang.. tak melanggar undang undang pun.

driver memang tak ada lesen senapang, jadi tak yah soal orang yang ada lesen.

nak tau gak lepas kena acu cai cai yang halang bas tu lari lintang pukang ke tak?
 

protozuaqs

Super Active Member
Joined
Oct 11, 2007
Messages
9,728
Reaction score
118
Points
83
baru pegang acu pistol...
tu pun cari pasal nak gi halang bas buat apa..

UMNO lagi dasyat..
pakai polis tembak penduduk memali....
 

-pojie-

Well-Known, Member, XM Official, Representative
Joined
Oct 29, 2008
Messages
20,951
Reaction score
50
Points
120
dah tue pengawal najib xde ker yg bwk pistol???
jgn nak menipu la lau xde...

setiap menteri yg psg bodyguard mesti ada bwk pistol...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register