BTC USD 37,842.4 Gold USD 1,776.22
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Isteri minta izin balik kampung kena belasah

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
299,337
Reaction score
12,851
Points
2,376
KUALA LUMPUR: Hanya kerana meminta izin pulang menziarahi keluarganya di kampung, seorang wanita berusia 25 tahun cedera dibelasah suaminya di kediaman mereka di Ampang Permai, di sini, Ahad lalu.

Dalam kejadian kira-kira jam 10.30 malam itu, mangsa memberitahu suaminya berusia 26 tahun untuk pulang ke kampungnya di Pahang bagi menziarahi keluarganya, namun ia menimbulkan kemarahan suspek menyebabkan berlaku pertengkaran.

Menurut sumber, pertengkaran berlaku lebih 10 minit sebelum suaminya hilang pertimbangan dan memukul mangsa.

“Mangsa mendakwa ditampar dan ditendang beberapa kali pada seluruh tubuh sehingga terjatuh. Mangsa berulang kali merayu supaya suaminya menghentikan perbuatannya itu.

“Suspek bagaimanapun, berhenti memukul mangsa selepas melihat isterinya terdiam. Lelaki terbabit yang panik segera memeriksa keadaan isterinya itu.

“Dia (suspek) meninggalkan rumah berkenaan selepas mendapati isterinya masih bernyawa dan hanya cedera ringan,” katanya.

Sumber berkata, mangsa kemudian bergegas ke Hospital Ampang (HA), di sini, untuk mendapatkan rawatan sebelum membuat laporan di Balai Polis Ampang mengenai insiden berkenaan.

myMetro
 
Sponsored Post

haudli

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,314
Reaction score
442
Points
136
ape punye laki la ni..dayus la pukul pompuan ..kasi sebat sikit2 ok la..
 

Lady_Moonlite

Active+ Member
Joined
Sep 22, 2007
Messages
3,566
Reaction score
2
Points
25
ingat bini tu bola ke nak dipukul dan ditendang mcm tu...
 

ilhamic

Super Active Member
Joined
Dec 13, 2009
Messages
7,370
Reaction score
52
Points
70
aish..apa nak jadi..
 

an1003

Active Member
Joined
May 24, 2010
Messages
1,666
Reaction score
23
Points
30
seng/l betul r...wat malu je..
 

atlantis

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
biasa je. jenis yg tak reti diam sampai kena pelempang.
pehtu lagi kuat bising.. kena terajang ler.
 

abangjedi

Active Member
Joined
May 3, 2010
Messages
1,102
Reaction score
22
Points
30
stress peringkat tinggi ni, soalan bini kurang tepat kot.
 

ignorexx

Super Active Member
Joined
Jan 31, 2008
Messages
9,253
Reaction score
7
Points
65
ish, apesalah nya kalo hantar bini tu blk kampung
 

atlantis

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
Menurut sumber, pertengkaran berlaku lebih 10 minit sebelum suaminya hilang pertimbangan dan memukul mangsa.

tuh.... bkn minta izin namanya.
minta izin, dah tak dapat izin sudah ler.. kecow lebih. kan mendapat.
 

isz_shinigami

Super Active Member
Joined
Apr 15, 2010
Messages
8,869
Reaction score
56
Points
80
errr...kot pempuan ni mntk nk blk kg dgn kasor kot...plik plak klu mntk elok2,tb2 jek die blsh..tu mslh mental tu...kn kn...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register