Isteri mengaku bujang di medsoc

Recommended Brokers


marvelous

Legendary Member
Joined
Aug 21, 2006
Messages
16,690
Reaction score
2,679
Points
201
alaaa bende kecik je poonn hehe typo derr

korang pon gune bahasa pasar je ponn

tp kan skg ni aku nmpk makin ramaila pompuan cmnie aku pon pelik

laki x jage ke?
bagus2...kalo nampak...

statistik mana yang mengatakan ramai tu...:-?:-?:-?

so far aku tengok...ramai isteri kesunyian...media social diaorang habiskan masa...

nak tarik perhatian lelaki lain..mengaku lah bujang...

itu aje simple conclusion aku boleh bgtahu....

namun tajuk thread aku...boleh ke isteri mengaku bujang di medsoc...?

kalo islam...apa hukumnya pula....?

kalo aku rujuk ustaz...itu kes menipu...jadi menipu di medsoc..adalah sama hukumnya menipu di luar....

jadi pandai2 lah fikir isteri2 yang mengaku bujang di medsoc...

dalam post2 sebelum ni aku dah terangkan apa itu medsoc...kan ada lg dok tanya..apa itu medsoc...:)
 
Sponsored Post
Sponsored Post
Top
Log in Register