Isteri lari merajuk

CG Sponsors




kukaya

Fun Poster
Joined
Oct 21, 2009
Messages
131
Reaction score
0
Points
10
KUALA LUMPUR: Hanya kerana tidak dibawa suaminya menyaksikan pertunjukan bunga api ketika sambutan tahun baru, seorang isteri yang kini mengandung enam bulan dipercayai merajuk dan membawa tiga lagi anaknya keluar dari rumah bersama dua individu tidak dikenali dan gagal dihubungi sehingga kini.

Wanita itu juga tidak mendaftarkan anaknya di hari pertama pendaftaran sesi persekolahan tahun ini, semalam.

Suami, Azri Mohamed Saidi, 28, kini bingung memikirkan nasib isteri, Sarina Md Saa, 29, dan tiga anaknya yang gagal dikesan.

"Dia tidak pernah berkelakuan pelik begini dan ini adalah kejadian pertama sejak kami berkahwin sembilan tahun lalu.

"Bagaimanapun, semuanya berubah Jumaat lalu sebaik saya terjaga dari tidur dan menyedari isteri tiada di sisi dan cuba mencarinya di sekitar pangsapuri di Damansara Damai, namun gagal," katanya.

Azri berkata, malam sebelum kejadian, dia dan isterinya berselisih faham berhubung sambutan tahun baru dan mengesyaki isterinya keluar meraikannya bersama kenalannya yang lain.

"Sedangkan pada malam tahun baru itu, saya sibuk bekerja bagi menyara keluarga dan menampung perbelanjaan tiga lagi anak saya dan menanti kelahiran anak keempat.

"Pendapatan saya tidak seberapa dan saya perlu kerja lebih masa bagi memastikan keperluan dan kebajikan kami sekeluarga terjaga," katanya yang bekerja di sebuah restoran di Cheras.

Memikirkan nasib isterinya yang kini sarat mengandung, Azri bimbang isterinya terjerat dengan janji manis individu yang tidak dikenalinya itu.

Azri berkata, dia sempat menghubungi isterinya dan berbual dengan anak pertamanya, Nor Syakila, 9, namun lokasi sebenar mereka berada tidak dimaklumkan.

"Dia (Syakila) hanya menjelaskan "kawan mama tidak benarkan kami balik..." itu saja maklumat yang saya dapat, malah kedengaran suara lelaki yang kemudiannya mengarahkan anak saya memutuskan talian.

"Hingga kini saya tidak mengetahui nasib dua lagi anak yang turut bersama iaitu, Daniel Hakimi, 5, dan Nur Syakila, 1, dan saya memohon maaf sekiranya dia terguris dengan kata-kata saya ketika berselisih faham pada malam sebelum kehilangannya itu," katanya.

Azri membuat laporan di Balai Polis Sungai Buloh dan orang awam yang mempunyai maklumat diminta menghubungi Rakan Cop atau mana-mana balai polis berhampiran bagi membantu siasatan polis.


Sumber: Harian Metro
 
Sponsored Post

sollihin_85

Fun Poster
Joined
Apr 29, 2009
Messages
389
Reaction score
1
Points
15
apelah, cm ni punye spesis pun ade ke..

ataupun mmg ada mslh terdahulu sblm bnda nie berlaku?

nmpk gya peel pmpoan mmg bermcm rgam..
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
alsan nak ikut jantan lain ajer kot tu
 

hisham27

Active+ Member
Joined
Sep 8, 2008
Messages
3,035
Reaction score
11
Points
25
HUH dah X ada alasan lain lagi dah ker...?:-?
 

atlantis

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
cari lain lah. yg tak pegnen punya
 

Mlano Rock

Fun Poster
Joined
Dec 9, 2009
Messages
441
Reaction score
2
Points
15
kes rumit ni....

ape pendapat species yg sama ttg pelakuan ini?
 

KIOS

Legendary Member
Joined
Oct 24, 2008
Messages
15,888
Reaction score
93
Points
120
fuh.. mcm2 kes sekarang nih.
rasa ade sebab lain nih..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register