isteri jumpa lelaki lain tanpa pengetahuan suami

CG Sponsors




ceraikan atau bincang,nasihat dan memaafkan


  • Total voters
    0
Sponsored Post

imatheonlyone

Legendary Member
Joined
Mar 11, 2009
Messages
12,667
Reaction score
345
Points
141
kalau lelaki jumpa p'puan senyap2 cam mana pula 2
Suami dgn isteri tak boleh nak dibanding Kan macam apple to Apple..

Yang pegang talaq lelaki

Yang boleh kahwin lebih Dari satu lelaki

Yang bagi makan perempuan lelaki

Yang tanggung dosa isteri lelaki
 

thetu5

Active Member
Joined
Nov 25, 2007
Messages
1,660
Reaction score
31
Points
30
dlm hal ni xleh slhkan isteri 100%
kita kne pham nafsu wanita lebih tggi dari lelaki

kne bg nfkah batin tu lebih dari ape yg dia mntk
kompom dia xkn tgok lelki lain dah

kdg kita cri slh org walhal punca sbnr dtg dri diri sdri
 

Zulhairy

Freshie
Joined
Aug 12, 2019
Messages
17
Reaction score
0
Points
3
boleh dibincangkan lagi..utk pengajaran pd org lain..
Betul2...mula2 aku tak caya tp skrg baru tahu..mmg ada..bahkan senang aja ks body ke lelaki yg hanya beberapa bln aja kenal...apa yg aku boleh buat doakan cepatlah kiamat...aaminn
 

Kbyne

Legendary Member
Joined
Jan 23, 2011
Messages
11,872
Reaction score
508
Points
161
Betul2...mula2 aku tak caya tp skrg baru tahu..mmg ada..bahkan senang aja ks body ke lelaki yg hanya beberapa bln aja kenal...apa yg aku boleh buat doakan cepatlah kiamat...aaminn
cepat kiamat...sram😱
 

Name:

Active Member
Joined
Dec 25, 2012
Messages
1,815
Reaction score
208
Points
33
Betul2...mula2 aku tak caya tp skrg baru tahu..mmg ada..bahkan senang aja ks body ke lelaki yg hanya beberapa bln aja kenal...apa yg aku boleh buat doakan cepatlah kiamat...aaminn
realiti kehidupan...

banyak lagi di luar sana kita tidak dapat info...terutama golongan vvip..

tak baik mintak kiamat cepat bang ..seolah2 minta mati cepat..haha
 

ramos

Super Active Member
Joined
Jul 9, 2009
Messages
6,895
Reaction score
210
Points
73
selalu follow up krt banyak jgk kes mkn luar ni huhu yg pelik anak berderet pun mkn luar lg..
 

Name:

Active Member
Joined
Dec 25, 2012
Messages
1,815
Reaction score
208
Points
33
selalu follow up krt banyak jgk kes mkn luar ni huhu yg pelik anak berderet pun mkn luar lg..
&^%[email protected]#$%^ ni sekali cuba/terkena yg haram ...

susah nak ubah.

bg aq pergaulan lelaki perempuan batasan perlu ketat seketatnya..

dlm islam hukuman org berkahwin bila zina lagi berat dari org belum berkahwin..

sama2 lah kita mohon di jauhi perkara2 yg menghampiri zina...

pesanan untuk diri aq juga..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register