isteri jumpa lelaki lain tanpa pengetahuan suami

Recommended Brokers


ceraikan atau bincang,nasihat dan memaafkan


  • Total voters
    0
Sponsored Post

imatheonlyone

Legendary Member
Joined
Mar 11, 2009
Messages
12,260
Reaction score
278
Points
131
kalau lelaki jumpa p'puan senyap2 cam mana pula 2
Suami dgn isteri tak boleh nak dibanding Kan macam apple to Apple..

Yang pegang talaq lelaki

Yang boleh kahwin lebih Dari satu lelaki

Yang bagi makan perempuan lelaki

Yang tanggung dosa isteri lelaki
 

joe_kacak jugak

Active+ Member
Joined
Dec 30, 2011
Messages
4,820
Reaction score
56
Points
30

Zulhairy

Freshie
Joined
Aug 12, 2019
Messages
17
Reaction score
0
Points
3
boleh dibincangkan lagi..utk pengajaran pd org lain..
Betul2...mula2 aku tak caya tp skrg baru tahu..mmg ada..bahkan senang aja ks body ke lelaki yg hanya beberapa bln aja kenal...apa yg aku boleh buat doakan cepatlah kiamat...aaminn
 

Name:

Active Member
Joined
Dec 25, 2012
Messages
1,538
Reaction score
144
Points
33
Betul2...mula2 aku tak caya tp skrg baru tahu..mmg ada..bahkan senang aja ks body ke lelaki yg hanya beberapa bln aja kenal...apa yg aku boleh buat doakan cepatlah kiamat...aaminn
realiti kehidupan...

banyak lagi di luar sana kita tidak dapat info...terutama golongan vvip..

tak baik mintak kiamat cepat bang ..seolah2 minta mati cepat..haha
 

Name:

Active Member
Joined
Dec 25, 2012
Messages
1,538
Reaction score
144
Points
33
selalu follow up krt banyak jgk kes mkn luar ni huhu yg pelik anak berderet pun mkn luar lg..
&^%[email protected]#$%^ ni sekali cuba/terkena yg haram ...

susah nak ubah.

bg aq pergaulan lelaki perempuan batasan perlu ketat seketatnya..

dlm islam hukuman org berkahwin bila zina lagi berat dari org belum berkahwin..

sama2 lah kita mohon di jauhi perkara2 yg menghampiri zina...

pesanan untuk diri aq juga..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register