isteri jumpa lelaki lain tanpa pengetahuan suami

CG Sponsors




ceraikan atau bincang,nasihat dan memaafkan


  • Total voters
    0

sensasi

Fun Poster
Joined
Jul 2, 2008
Messages
326
Reaction score
34
Points
20
saya nk tanya pendapat korg ni apa tindakan yg dilakukan jika
isteri melayan chat fb messenger dengan lelaki gatal
dan isteri keluar utk berjumpa pertama kali dengan lelaki gatal tu tanpa pengetahuan suami.
apakah tindakan anda jika perkara ini terjadi dalam rumah tangga anda?

kejadian berlaku pada isteri saya semasa bulan puasa tadi.
permulaan melayan tu disebabkan isteri saya ingin membantu masalah lelaki tu kerana dah lama kawin tiada anak.
tapi lain pula perbualan lelaki tu lebih kearah sex chat.
mungkin isteri saya nak rasa noty2 tapi disebabkan bulan ramadan dia menahan diri,mungkin takut batal buasa jika teransang.


dia ada bgtahu... tapi saya xtahu isi kandungan perbualan tu,

bila saya dapat tahu je saya mula susun plan dan tindakan susulan utk sebarang kemungkinan...

dalam masa sama juga saya cuba buat dia berterus terang sehinggalah dia mengetahui yang saya tahu mengenai perbualan mereka...

mesti cgrian fikir saya tiada serangan balas....

saya dah merancang serangan balas tapi tak sempat.

lelaki tu mcm dapat hidu tindakan saya.
*UPDATE*
masalah saya dikira sudah selesai.
segala komen positif atau negatif boleh diambil sebagai rujukan dan iktibar
 

Attachments

Last edited:
Sponsored Post

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
9,523
Reaction score
2,133
Points
151
Cerai je....

Tp better bincang betul2 dulu

Btw nak tanya, suami lyn isteri elok tak? Panas baran x? Makan minum cukup x?



latest reply:
panas baran x,
makan minun ok,
syg bini,
xkn la nk cerai anak dah 2.
kalau kita dh layan bini elok2, tp bini still buat perangai...aku berani ckp pompuan mcm ni jenis tak pandai menghargai SUAMI.....boleh dikategorikan pompuan yg agak teruk jgk lah..

nk cerai atau tak, itu terpulang lah pada si suami...

sbb tgk pada gaya CHAT tu, nampak mcm si isteri pun tak berapa nk layan sgt sebenarnya...wallahualam...susah nk ckp.....hanya si suami sahaja yg mengenal si isteri...bincang lah elok2..
 
Last edited:

traderfox

Super Active Member
Joined
Apr 25, 2008
Messages
7,650
Reaction score
218
Points
73
saya nk tanya pendapat korg ni apa tindakan yg dilakukan jika
isteri melayan chat fb messenger dengan lelaki gatal
dan isteri keluar utk berjumpa dengan lelaki gatal tu tanpa pengetahuan suami.
harap ada yg renspon tindakan yg sesuai
kirim santau je
 

jaws_am

Legendary Member
Joined
May 29, 2008
Messages
10,775
Reaction score
1,887
Points
191
tanya la isteri..
bincang elok2..

kdng2 ada part yang kita x bg perhatian..

bina semula hubungan yg baik bersama..
 

Name:

Active Member
Joined
Dec 25, 2012
Messages
1,989
Reaction score
251
Points
51
tak perlu bincang pun ..

gedik ,gatal...mau simpan ke ? bini ke macam tu?

tak reti jaga maruah diri,suami dan kelaurga ..walaupun main2..

tak boleh hisap ..posa ...nak mencarut pulak aq ni..

bg kat mak bapa dia msg tu ...buat keputusan..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register