Islam Semakin Dipersendakan Dipermainkan

CG Sponsors




apajadi321

Freshie
Joined
Jan 7, 2009
Messages
1
Reaction score
9
Points
8
Cuba layari link2 di bawah ni


http://murtadinkafirun.forumotion.net/ruang-debat-f2/umat-penyembah-dan-pencium-batu-t326.htm

http://murtadinkafirun.forumotion.net/videomusikgambar-f11/komik-muhammad-download-t619.htm

Umat Islam dicap sebagai

1. UMAT PENYEMBAH DAN PENCIUM BATU

dan

2. Nabi Muhammad S.A.W. junjungan besar kita dipersendakan dalam KOMIK MUHAMMAD.

Aku harap pendedahan ini bukan menyesatkan dan menyelewengkan aqidah kita tetapi akan dapat membantu kita menyedari pihak musuh Islam cuba menyerang aqidah kita dengan memaparkan sudut buruk Islam menurut kaca mata mereka.

Aku rasa tanggungjawab alim ulama kita bangun menjawab tohmahan dan tuduhan serta pandangan serong yang dipaparkan pihak musuh Islam.

Bagi yang nipis iman dan kurang pengetahuan mungkin akan tergugat iman dia dan mula mempersoalkan kebenaran dan kesucian agama Islam.

Aku faham risiko pendedahan ini akan ada yang tergugat iman, tetapi aku paling yakin dengan adanya pendedahan ini akan membuatkan alim ulama serta umat Islam yang prihatin akan mengukuhkan lagi akidah dan menjelaskan dengan perinci bagaimana sebenarnya agama kita ini sudah diputar belitkan oleh pihak musuh Islam.
 
Sponsored Post

izack1981

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2007
Messages
10,380
Reaction score
61
Points
120
adeh... Kenapa masih ada orang macamni kat dunia ni?
 

saeif

Fun Poster
Joined
Apr 5, 2008
Messages
266
Reaction score
4
Points
15
sebenarnya kita mengadap ka'abah,bukan menyembah..itu kne jelas. para ulama kena ambil berat soal ni...
 

ikscentre

Super Active Member
Joined
Jun 14, 2008
Messages
7,905
Reaction score
1
Points
65
hmm.. bosannye forum tu.. dh le bhse ssh nk phm..
 

glyceraldehyde

Active Member
Joined
Oct 19, 2008
Messages
1,597
Reaction score
113
Points
33
alah diorg tu kafir memang banyak songel kaabah tu kan arah... supaya umat Islam ni bersatu menyembah arah yg same iaitu simbolik tuhan yang satu...
cube bayangkan kalau boleh sembah mane2 arah mcm mane nak sembahyang jemaah kat dalam masjid? silap hari bulan ade yg terhantuk dahi... nah kalau ada satu arah kan cantik boleh buat saf2......
 

zeroxlegend

Active Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
1,548
Reaction score
0
Points
20
ckp org2 yg dengkikan kemuliaan dan kesucian islam memanglah menyakitkan hati, tapi sebenarnya diri mereka yg lebih sakit membayangkan Islam adalah agama Agung dan Hebat....
jgn panik dan takut, kerana mereka lebih takutkn kita......sbb tu wat mcm2 nak goyangkan akidah kita.
 

duskcircle

Active Member
Joined
Sep 6, 2007
Messages
1,018
Reaction score
67
Points
30
Hinanya Islam bukan kerana Islam itu hina, tapi hinanya Islam kerana Umat Islam tidak merasa PENTING DAN BERTANGGUNGKAWAB TERHADAP DIRI MEREKA.

Cuba tanya diri sendiri, Al-Quran diturunkan sebab apa?? Nabi di utuskan sebab apa dan kemana nak dibawanya umat Islam ini??

Kalau al-quran pun jauh dari HATI DAN JIWA UMAT ISLAM, siapa yg akan memuliakan Islam...,

Jadinya, kafirun dan syaitan telah mengambil kesempatan di atas kelemahan umat islam kembali kepada Islam..., terutamanya kembali kepada Beriman kepada Allah...,

Jadi...what next???
:-?:-?:-?
 

qreemall

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
smpi begini skali yer....
kalo kalian tgk forum tu diorg ade tunjuk
map yg kwsn arab saudi aka mekah dan madinah
dh ilang dr peta dunia... astaghfirullah....
 
Sponsored Post
Top
Log in Register