IRAN vs ISRAEL sape agak2 menang?

CG Sponsors




The Joker's

Banned
Joined
Jan 6, 2009
Messages
46
Reaction score
1
Points
11
Aku pun susah nak cakap sape yang akan menang nanti,isreal bukan negara lemah...iran plak aku xpasti ntah kuat ntah tidak...menurut korang lak?
 
Sponsored Post

buytosell

Active Member
Joined
May 20, 2008
Messages
1,673
Reaction score
3
Points
25
ko bukak thread lain pulak..thread yang ko bukak tadi pun tak habih lagi kena sembur.....
Aku pun susah nak cakap sape yang akan menang nanti,isreal bukan negara lemah...iran plak aku xpasti ntah kuat ntah tidak...menurut korang lak?
 

shukcaya

Legendary Member
Joined
Mar 28, 2008
Messages
14,436
Reaction score
23
Points
115
ko bukak thread lain pulak..thread yang ko bukak tadi pun tak habih lagi kena sembur.....
:-?:-?:-?
aku ase2 kn..
tt ni cm sengaja nk melaga2kn je..:(scam:(scam:(scam

sj nk wat marah!
lgpon apikn mainan syaitan!:(scam:(scam
 

eizlien_82

Active+ Member
Joined
Dec 2, 2008
Messages
3,367
Reaction score
52
Points
30
Aku pun susah nak cakap sape yang akan menang nanti,isreal bukan negara lemah...iran plak aku xpasti ntah kuat ntah tidak...menurut korang lak?
lah..aku ingat ko dah tido dah..:-?

bukak tread lagi..:-?

adeh ~X(~X(
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Biarkan dia terjun dengan labu2nya....
 

shamil91

Active+ Member
Joined
Dec 16, 2008
Messages
2,828
Reaction score
53
Points
30
IRAN kompem menang, dorang smngat jihat tinggi , snggup berani mati... kalo malaysia lwn israel aku xtau spe mng?hahahahahah
 
Sponsored Post
Top
Log in Register