Iran boleh merekrut 12 juta pejuang dlm masa 48 jam

CG Sponsors




Sponsored Post

S.Y.E.D

Banned
Joined
Jun 6, 2008
Messages
18,685
Reaction score
588
Points
161
alangkah bangganya jika aku menjadi salah sorang pejuang sperti ahli pejuang
mujahid di asia barat.. berlawan, berperang demi mempertahankan maruah agma
islam semata2.. mungkin akan dimalaysia..tp bila.....
 

moneymaker3000

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 24, 2007
Messages
25,255
Reaction score
516
Points
176
malaysia ni sampai bila2 la takkan kuat macam iran, nak beli eurocopter pun nak amik rasuah ratus juta2...sampai harini tak setel lagi bende ni
 

@azura

Junior Member
Joined
Aug 27, 2008
Messages
61
Reaction score
0
Points
6
syed,apa mksd mngkin akn di malysia..perang ke? ish jangn minta di jauhkn..sbgai umt islam sama2 kita berdoa utk kesejaheraan smua umt islam di seluruh dunia,termasuk Gaza.
 

sokia

Legendary Member
Joined
Dec 18, 2007
Messages
16,256
Reaction score
5
Points
115
Mantap................
 

nazim5123

Active+ Member
Joined
Apr 9, 2007
Messages
4,698
Reaction score
41
Points
30
syed,apa mksd mngkin akn di malysia..perang ke? ish jangn minta di jauhkn..sbgai umt islam sama2 kita berdoa utk kesejaheraan smua umt islam di seluruh dunia,termasuk Gaza.
kalau takder musuh kita tak cari tapi kot dah datang kita akan hadapi ,,,,,,,,,,,,,
 

prepaidrm10

Freshie
Joined
Jan 13, 2009
Messages
49
Reaction score
0
Points
6
membujur lalu, melintang patah..

rezeki jgn ditolak, musuh jgn di cari...
 

gandaduit

Super Active Member
Joined
Mar 26, 2008
Messages
8,486
Reaction score
38
Points
80
malaysia ni sampai bila2 la takkan kuat macam iran, nak beli eurocopter pun nak amik rasuah ratus juta2...sampai harini tak setel lagi bende ni
susah la camtu yek....tempat kita nak last stand pun takde...adoi...sian ku klu perang skrg tak merasa nak beristeri....isk isk
 
Sponsored Post
Top
Log in Register