Inilah Baru Dikatakan Semangat Waja

CG Sponsors




fazarudin

Legendary Member
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,985
Reaction score
258
Points
136


Walaupun penat hatta terberak sekalipun , perjuangan tetap diteruskan ... :))
 
Sponsored Post

hazwan17

Super Active Member
Joined
Nov 24, 2007
Messages
7,442
Reaction score
3
Points
65
eeeeeeeeeee
ntah2 lumpur x hahaha
 

CrusheD_LameR

Moderator
Joined
Dec 25, 2007
Messages
1,308
Reaction score
72
Points
30
ntah2 iklan pampers tak nih...

antara scene mengutuk produk lain...huhuhu
 

adioz88

Super Active Member
Joined
Jun 15, 2008
Messages
6,659
Reaction score
11
Points
65
dia cirit birit kot
makan cabai lebih
nampak macam betul2 aja tu
semua orang terpaku tengok aksi dia berlai dengan keadaan macam tu
 

fine net

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Apr 5, 2007
Messages
43,404
Reaction score
338
Points
136
giler ahh..terberak ke tu...
 

Syaffieq25

Active Member
Joined
May 29, 2008
Messages
1,221
Reaction score
22
Points
25
Kagum aku...kalau jd kat aku, aku dh lari masuk semak...
 

matalim

Legendary Member
Joined
Jan 7, 2007
Messages
15,794
Reaction score
58
Points
120
tul ke sh*t tu....?

kalau betol memang x heran le sebab mat salleh ni memang serius buat keje... stakat sh*t kat kaki apa la sangat yg penting mission accomplished... maruah tolak tepi, janji dapat!

maybe tengah leading kot... lg pon may be dia dah training 2-3 bulan...

tuan tanah memang betol... ni le namanya SEMANGAT WAJA!!! :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register