inilah balasan ALLAH...

CG Sponsors




damiaphang

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 21, 2008
Messages
7,626
Reaction score
53
Points
70
berita yg ku dapat sebelum aidiladha owang yg langgar lari adik aku telah mati....terbabas lam hutan kelapa sawit...mabuk kot...
jam 3 pagi balik dari s'pork naik keta honda...
inilah balasannya....bukan ku pinta..,tipulah kalu aku x suka...tp itulah ketentuanNYA...
kebetulan adikku yg bongsu tengok...

rasa masih belum terlambat aku masukkan kat sini...

http://www.youtube.com/watch?v=dC88DwoHNEk


alfatihah utk adikku...

MASNIDAWATI BTE MD MAHIDIN



peristiwa 10/08/2008 x dapat dilupakan...
sekeluarga xcdent...4 beranak...tp adikku shj yg pergi...:(
bukan aku x redho...tp sedih sgt ...perginya tanpa pesan...
langgar lari kat bt 13 segari ,pantai remis perak...
semoga adikku ditempatkan bersama orang2 yg beriman...amin...

kami sekeluarga akan menjaga dan menyayangi anak2nya selagi hayat dikandung badan...
anak2 adikku pompuan ...3 tahun 1/2 n 6 bulan...belum cukup kasih sayang mama...
yg paling ku sedih melihat abahummi ku menanggung sedih dihati walaupun x ditunjukkan dpn kami semua...
sekali sekala kami dpt melihat bergenang airmata mereka...:(
ditambah lagi sebulan setengah sebelum tu adik ku yg lagi sorang xcdent gak ( 27/06/08 ) lagi ler sedih...
ujian bertimpa2 kat kami sekeluarga...
tp itu semua dugaan ALLAH utk kami sekeluarga...


semalam bersamaan 5/3/09 adalah ulangthn hari lahir n hari akad nikah arwah...:(:)(:)((
terasa sebak pulak...:((
x sehari pun aku lupa kat arwah...:(
 
Last edited:
Sponsored Post

damiaphang

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 21, 2008
Messages
7,626
Reaction score
53
Points
70
semoga arwah adikku aman disana...amin





ini gambar anak2 arwah

nur nafisa balqis (kakak)

nur awatif (adik)

semoga anak2 arwah bakal menjadi ustazah juga kelak mengikut jejak arwah...amin...
 
Last edited:

fordLASER

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2007
Messages
10,806
Reaction score
54
Points
120
xder perkataan yg dpt aku katakan.... bersabarlah...
 

R&R

Fun Poster
Joined
Nov 13, 2008
Messages
300
Reaction score
0
Points
10
sabar ye kak
ada hikmah disebalik kejadian nie...
 

damiaphang

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 21, 2008
Messages
7,626
Reaction score
53
Points
70
memang kena banyak bersabar...
tp bilalah hati ini nak sembuh sepenuhnya...:(

yg lagi sedih tu anak dia yg besar tu menjerit panggil mama dia sambil nangis masa abah dia bawak keluar dia dari keta...
anak yg kecik dlm dakapan arwah yg tengah menyusu,nak protek anak sampai tangan dia patah...alhamdulillah anggota lain tidak...
arwah tersepit n meninggal kat situ juga...suaminya dengar arwah menyebut allah masa lam kejadian tu...
 
Last edited:

fordLASER

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2007
Messages
10,806
Reaction score
54
Points
120
memang kena banyak bersabar...
tp bilalah hati ini nak sembuh sepenuhnya...:(
.... aku belum ada pengalaman mcm 2...
klau terjadi kat aku pun tentu aku merasai benda yg sama...
Kita ni hanyalah insan yg lemah...
dunia hanya sementara...
akhirat jua yg kekal abadi...
 

my.name.is.nad

Legendary Member
Joined
May 12, 2008
Messages
10,496
Reaction score
6
Points
115
sungguh menginsafkan topic ni.. terima kasih ts .. takziah and al fatihah untuk adik ts
 
Sponsored Post
Top
Log in Register