--->Inikah Kekasih Baru Nora Danish?<---

CG Sponsors




cry2nite

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Sep 11, 2008
Messages
1,944
Reaction score
369
Points
41

Sumber menyatakan kemungkinan besar lelaki dalam gambar di atas adalah kekasih baru Nora Danish. Ini cuma gosip sahaja. Tapi dari segi posing mengambil gambar, memang ada logiknya la jugak. Selalu kapel-kapel jer yang posing amik gambar macam nie kan?

Kami mengerti yang ramai lelaki-lelaki di luar sana yang tergila-gilakan si janda Nora Danish nie. Almaklumlah muka dia macam budak-budak. Tak makan dek usia. Cute dan comel sentiasa. Tapi nampaknya lelaki di atas seolah-olah telah berjaya mencuri hati Nora Danish. Maka kempunanlah Datuk-Datuk, Tan Sri Tan Sri dan VIP-VIP yang menaruh hati kepada Nora Danish.


p/s:muka cam selipar pon boleh jadi balak artis.. :eek::eek:
 
Sponsored Post

pacat888

Fun Poster
Joined
Feb 10, 2010
Messages
541
Reaction score
1
Points
15

Sumber menyatakan kemungkinan besar lelaki dalam gambar di atas adalah kekasih baru Nora Danish. Ini cuma gosip sahaja. Tapi dari segi posing mengambil gambar, memang ada logiknya la jugak. Selalu kapel-kapel jer yang posing amik gambar macam nie kan?

Kami mengerti yang ramai lelaki-lelaki di luar sana yang tergila-gilakan si janda Nora Danish nie. Almaklumlah muka dia macam budak-budak. Tak makan dek usia. Cute dan comel sentiasa. Tapi nampaknya lelaki di atas seolah-olah telah berjaya mencuri hati Nora Danish. Maka kempunanlah Datuk-Datuk, Tan Sri Tan Sri dan VIP-VIP yang menaruh hati kepada Nora Danish.


p/s:muka cam selipar pon boleh jadi balak artis.. :eek::eek:
:(scam:(scam:(scam
 

eday84

CG Top Poster Club
Joined
Jan 10, 2009
Messages
27,695
Reaction score
146
Points
128
haha jahat korang buat makan budak
 

bijakasb

Fun Poster
Joined
Dec 12, 2009
Messages
889
Reaction score
39
Points
25
nora dah 'free' tak ader hal nak pilih saper2 pong..
mybe budak tu budak CG kot yang dah kaya..wowooo :eek::eek:
 

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531

Sumber menyatakan kemungkinan besar lelaki dalam gambar di atas adalah kekasih baru Nora Danish. Ini cuma gosip sahaja. Tapi dari segi posing mengambil gambar, memang ada logiknya la jugak. Selalu kapel-kapel jer yang posing amik gambar macam nie kan?

Kami mengerti yang ramai lelaki-lelaki di luar sana yang tergila-gilakan si janda Nora Danish nie. Almaklumlah muka dia macam budak-budak. Tak makan dek usia. Cute dan comel sentiasa. Tapi nampaknya lelaki di atas seolah-olah telah berjaya mencuri hati Nora Danish. Maka kempunanlah Datuk-Datuk, Tan Sri Tan Sri dan VIP-VIP yang menaruh hati kepada Nora Danish.


p/s:muka cam selipar pon boleh jadi balak artis.. :eek::eek:
muka cam selipar..pipi tersorong2:mad::(scam
 
Sponsored Post
Top
Log in Register