BTC USD 65,446.6 Gold USD 2,308.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Ini lah rupa belalang pelesit sebenar - Tok Singa

Sponsored Post

nama pn kartun..tok singa...lawak betul...yang peliknya subscriber 100k ++ tu...nak tunjukkan IQ masyarakat kita..orang camni diangkatnya...

Kalau nak tau
Kesyirikan paling kuat adalah dlm golongan agamawan berbanding golongan liberal
 
Ok jgk la..organic.. sbb org umah xsuka yg bau2 ni.. serangga kecik mmg ngam.. yg besar mcm lipas, tikus, anjing, babi xbole.. 😅

nak bunuh pest tak boleh guna yg bau sedap ii ala ii perfume. kekeke
sembur lipan pun berkesan. lipan kan laju.

try bau baygon tu. lemas. den pakai mask terus. boleh sakit tekak.
sebab kita inhale kan.
 
nak bunuh pest tak boleh guna yg bau sedap ii ala ii perfume. kekeke
sembur lipan pun berkesan. lipan kan laju.

try bau baygon tu. lemas. den pakai mask terus. boleh sakit tekak.
sebab kita inhale kan.
Tu yg org umah xnak tu..umah pun ade bdk 1thn.. kita yg besar pun xtahan..bdk lg la..
 
Tu yg org umah xnak tu..umah pun ade bdk 1thn.. kita yg besar pun xtahan..bdk lg la..

tul juga. ada budak ii susah.
tu...yg sembur denggi petang ii tu. benci betul bau dia.
bukan yg putih tu. yg satu lagi. baygon lebih kurang camtu lah tapi lagi kuat.
den citer x lipas kalau kena baygon... 5 - 10 saat meninggal.
terbaring...kaki x bergerak dah.
aerosol lain kaki leh gerak ii lagi. cam mengigau. kah kah kah
"Aku dah mati ke belum ni? Aku dah mati ke belum ni? " kikiki
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register