Ini, itu awak punye ker??

CG Sponsors




kuhebat

Active+ Member
Joined
Dec 21, 2009
Messages
3,103
Reaction score
35
Points
30
Hari tu aku pergi pasar nak beli bahan mentah ckit.
waktu aku nak beli daging, ada sorang perempuan ni sibuk juga nak beli daging.

tak reti nak beratur pe!. time aku nak bayar, diapun sibuk nak bayar. Mcm khinzir menyempil plak! Aku pun terus mengentatkan wajahku...Arggh..arghhh

pompuan ni.. memang cantik, mata kebiruan. rambut keperangan. ntah orang mana ntah?

dipendekkan cerita,

waktu muka aku tengah kentat, pompuan ni boleh senyum2 kat aku. pandang senyum, pandang senyum.
"kang kalu aku cioom moolot dia, ada ke mampus jugak pompuan ni!"


habis je bayar, cepat2 aku belah.
yg peliknye, pompuan ni mengekori aku.

aku naik motor aku, diapun naik motor dia. pompuan ni kejap pandang ,kejap senyum kat aku.

hati aku panas lah.. aku start motor terus jalan.


sampai je aku kat rumah, tiba2 ada bunyi hon manja dari belakang aku,

terkejut aku, pompuan yg cun tu boleh datang kat umah aku sambil menunjukkan bungkusan plastik:
"ini awak punye ker?"

Aku jadi malu, Aku tertanya2, ntah mcm mana barang aku boleh tertinggal....

terima kasihlah casey (nama pompoan tu)

pastu aku borak lah dgn casey dlm 5 minit lamanya.

waktu casey nak pulang, aku ada keluarkan sesuatu dari beg plastik hitam dlm bakul motor aku,

cepat2 casey menuding jari dia kat barang itu , dia pun cakap:

"itu awak punye ker? ntah2 sy punye kot..."


Ya ALLAH.. rupa2 nya aku tertukar barang dgn casey. bertambah besar lah malu aku...
..............................

si casey ni pulak satu hal, tak bagi tahu cerita sebenar. kalau aku tak keluarkan barang dia dari plastik hitam..... ntah apa jadi.

waktu kat pasar, dia tak berani tegur aku. sebab dia kata muka aku kentat yg amat.. mcm singa kelaparan......
..........................
ada satu yg aku suka tentang casey, kacukan perancis.

pakaian nya lebih bersopan dari wanita muslim yg bertudung tetapi menunjukkan aurat nya..


yg sadisnya... apasal lah aku tak minta contact number dia... melepas lagi aku.....
 
Sponsored Post

eday84

CG Top Poster Club
Joined
Jan 10, 2009
Messages
27,695
Reaction score
146
Points
128
wooo melepas dapat kat aku
oh casey ekeke
 

eday84

CG Top Poster Club
Joined
Jan 10, 2009
Messages
27,695
Reaction score
146
Points
128
wooo melepas dapat kat aku
oh casey ekeke
 

theBLOGGERboy

Super Active Member
Joined
Aug 21, 2009
Messages
7,437
Reaction score
30
Points
70
cam citer hindustan......

x pe TT, nnti kalau dia ri ndu TT pndai lah dia cari rumah TT...
 

mohdridzuan®

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Oct 16, 2008
Messages
11,852
Reaction score
40
Points
130
tu la ko, sape suh ko "kentatkan" ngan "mengentatkan" muke ko :)) :))
 

rizalstudio

Active+ Member
Joined
Jan 8, 2009
Messages
2,663
Reaction score
690
Points
71
kalo aku nyesal seumur hidup awek cun cam tu da bg line lps tu x ambik no fon
 

alberq

Legendary Member
Joined
Apr 7, 2009
Messages
11,738
Reaction score
37
Points
120
dei pagal mcm filem hindustan
 
Sponsored Post
Top
Log in Register