info untuk membuka kedai peralatan mancing

CG Sponsors




satsepit

Active+ Member
Joined
Dec 29, 2007
Messages
3,855
Reaction score
251
Points
51
salam..

aku ni nak kata gila/ ta.hi mancing tu takde la. tapi minat sangat ler bab ni.

dekat kawasan aku ni (kok lanas- kelantan) yang aku nampak ada satu je kedai pancing. tu pn dah macam hardware, kain, tukul semua ada jual.
tak banyak pilihan, harga pn boleh tahan tingginya.

kalau ada sapa2 tau/ ada pengalaman bab ni @ nak jadi supplier( kawasan ni) leh la kongsi maklumat kat sini.

dulu aku bertapak ipoh, perak. ada ler sikit2 rangkaian sana, tp rasa cam tak berbaloi je nak suply dari sana. belah sini lum ada lagi.
 
Sponsored Post

satsepit

Active+ Member
Joined
Dec 29, 2007
Messages
3,855
Reaction score
251
Points
51
Cari dalam yellow pages bro...
k, tq.

tp mungkin ada cara lain yang lebih baik.
cth- masa aku kat ipoh dulu ada satu kedai pancing melayu nak tutup operasi. jd dia offer kepada yg berminat utk beli borong semua brg dalam kedai tu. leh dapat harga baik sikit:D
 

satsepit

Active+ Member
Joined
Dec 29, 2007
Messages
3,855
Reaction score
251
Points
51
Salam..bagi info detail sikit da
aku pun tak faham apa soalan ko.:((

senang cite aku bercadang/berminat nak buka kedai jual peralatan mancing/peralatan menangkap ikan. cita2 mmg samapi nk jual enjin,bot & kapal laut dalam sekali:)):))

lokasi blm tentukan lagi kok lanas @ ketereh.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register