Info Budak Gangster Bapok SMK Tun Hussein Onn, Penang

CG Sponsors




tuksidang

Banned
Joined
Jul 26, 2008
Messages
4,972
Reaction score
462
Points
41




(Video : http://www.facebook.com/photo.php?v=560895980611683)

1. IZZAT SYAFIQ BIN ABDULLAH (BBPIN : 2A9E01F1)
https://twitter.com/ijatsyafiq, http://izzatashadiari.blogspot.com/, http://izzatsyafiqloveeffanadheera.blogspot.com/
FB awek dia : http://www.facebook.com/azreenanatasha1

2. Ayib Aeyman (BBPIN : 2685e530)
http://www.facebook.com/ayib.aeyman
https://twitter.com/AdibAdz

Bukti : http://imgur.com/gWEINkh
Lebih Gmbr : http://pembulismktho.blogspot.com/2013/04/maklumat-salah-seorang-pembuli-smk-tun.html

#Ni 2 org daripada mereka.. Cari semua sampai dapat !! jadikan kes ini sebagai pengajaran.. mmg di seluruh Malaysia kes ni brleluasa.. tp tak ramai tahu.. so kali ni biar semua budak kecut telo nk jadi gangster kt sekolah.. ni la pengaruh filem or kongsi gelap or pertubuhan2 yg guna nama melayu tp sebenarnya pertubuhan samseng..
 
Sponsored Post

Don Malaya

CG Top Poster Club
Joined
May 3, 2011
Messages
27,601
Reaction score
924
Points
171
wahhh!! ..cepat nye dapat..

budak nie mmg ... patot kene cepuk..

giler rrr...sekolah kat bandar ke ape nie tt??

trok btol laa...


x boleh blah !!! blog dia...

jiwang btol..wakakakk

http://izzatashadiari.blogspot.com/
 
Last edited:

okaneman

Active Member
Joined
Apr 20, 2011
Messages
2,446
Reaction score
0
Points
20
Besar peha pompuan tu.. :D Yg laki tu, habisla ko.. :))
 

ejalmlk

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Aug 8, 2008
Messages
10,506
Reaction score
43
Points
120
mai sini nak kasi lagi lebam ..... dah lah bergambo dengan pompuan mana tah ... ini lah bila didikan tidak sempurna ... kesian budak yang tak melawan tuee kena pukul ... tapi ada sekor lagi kawan dia yang banyak main peranan dalam kes buli nieee
 

123456

Super Active Member
Joined
Aug 2, 2008
Messages
5,187
Reaction score
55
Points
70
kasi lempang je gigi arnab ni
 

ramos

Super Active Member
Joined
Jul 9, 2009
Messages
7,035
Reaction score
231
Points
73
kasi cabut je gigi die..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register