industri pertanian....

CG Sponsors




apiez_85

Active+ Member
Joined
Dec 4, 2008
Messages
4,970
Reaction score
103
Points
43
aku bukan nak sokong parti politik mana2..
ni just pendapat je..
dulu masa mula2 pak lah naik jd pm dan bercadang nak naikkan industri pertanian..sume pandang rendah.. kata pak lah ni lembab la
skrg tgk bekalan makanan dunia semakin kurang,makanan makin mahal..
silap sape? bila barang naik harga tau pulak melenting..
lain kali fikirkan positif..jgn tahu nak komen je..
kalau la kita dulu dah buat projek pertanian besar2an mesti dah untung skrg..org melayu pulak malas nak bercucuk tanam. sume bg apek yg buat.pastu kita pulak mkn.bagus2..
 
Sponsored Post

acey9

Fun Poster
Joined
Jun 30, 2008
Messages
283
Reaction score
0
Points
10
ye betul bro... tp kan kita ni yg rakyat ni mmg ada kemahuan nk buat cam 2 tp kerenah birokrasi yg buat kt jd fed up. yg mcm rakyat ni mana ade duit nk bg rasuah so paham2 dah la ye...hehehe
 
Sponsored Post
Top
Log in Register