Ilmu tarik duit...

CG Sponsors




ammyjutawan

Active+ Member
Joined
Mar 29, 2008
Messages
3,770
Reaction score
2
Points
25
korang ada info tak pasal benda-benda tarik duit ni.... kalau korang ada pengalaman... bolehlah bincangkan kat sini...

manalah tau ada yang pernah berjaya dapat berpuluh-puluh ribu....hehehehehe
 
Sponsored Post

atlantis

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
sapa punya duit nak tarik ?
meh aku tarik. koyak tak jamin
 

pakmaun

Active+ Member
Joined
Aug 18, 2008
Messages
2,572
Reaction score
1
Points
25
korang ada info tak pasal benda-benda tarik duit ni.... kalau korang ada pengalaman... bolehlah bincangkan kat sini...

manalah tau ada yang pernah berjaya dapat berpuluh-puluh ribu....hehehehehe
membe aku penah cite....

hampir dapat tarik rm2juta.....last2 dapat rm6k je...ok la tu...
tp x salah di sisi agama ke?

org yg tarik duit tu kate duit tu datang dari org2 yg x bayar zakat.....dah mcm kene autodebit la plak.....:-?
 

forexbachok

Active+ Member
Joined
Nov 2, 2007
Messages
2,883
Reaction score
9
Points
25
aku penah tarik duit dari adik aku
menangis dia......
 

mrvios

Active Member
Joined
May 3, 2008
Messages
1,175
Reaction score
69
Points
30
main forex le best,byk bleh tarik duit.tp biasanye broker je yg tarik duit kita:(:)((
 

kancil biru

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2008
Messages
11,641
Reaction score
1,099
Points
191
membe aku penah cite....

hampir dapat tarik rm2juta.....last2 dapat rm6k je...ok la tu...
tp x salah di sisi agama ke?

org yg tarik duit tu kate duit tu datang dari org2 yg x bayar zakat.....dah mcm kene autodebit la plak.....:-?


xkira la dia bayar zakat atau x .. tp ia dh dikira mencuri duit org atau lebih tepat mengambil rezeki org lain.... islam x pernah halalkan benda yang akan menzalimi pihak lain walaupun pihak itu org kafir
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Bab2 tarik duit ni kena tanya Pak Man Telo. Otai tu kes2 tarik duit orang. Juta2 pulak tu
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
aduh, jangan tarik duit sy sudah la....
 

metaaura

Super Active Member
Joined
Feb 25, 2007
Messages
6,737
Reaction score
3
Points
65
aku slalo tarik dui dari tabung aku tu asyik dpt RM1 sekeping je adusss
 
Sponsored Post
Top
Log in Register