BTC USD 42,234.5 Gold USD 1,775.52
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Ilmu Ghaib atau Bathin Musim -2

aca176

Active+ Member
Joined
Mar 1, 2009
Messages
4,820
Reaction score
108
Points
43
cmana nk tau sesuatu amalan tu xde unsur syirik..niat saja rasanya tak menghalalkan hukum dan cara.mohon pencerahan
 
Sponsored Post

marzuki0202

Active Member
Joined
Aug 21, 2009
Messages
1,002
Reaction score
57
Points
30
cmana nk tau sesuatu amalan tu xde unsur syirik..niat saja rasanya tak menghalalkan hukum dan cara.mohon pencerahan

Maaflah tuan, bukan tak nak jawab, lebih baik tuan bertanya kepda
yang lebih arif. Lagipun sebelum ni pun dah ramai yang bertanya dan menjawab.
 

marzuki0202

Active Member
Joined
Aug 21, 2009
Messages
1,002
Reaction score
57
Points
30
CARA MENGISI KEKUATAN GHAIB PADA BATU AKIK, PERMATA DAN LAIN-LAIN.

1. Selawat sebanyak 440x, " Allahumma Solli 'Ala Saidina Muhammad, Wa 'Ala Alihi Wasohbihi wasallam". Setiap bacaan tiup pada batu tersebut.

2. Bila dalam keadaan terdesak, bertembung perompak, penyamun.
tekan pusat lepas tu Baca selawat tanpa nafas 1x.
 

exjockerxx

Fun Poster
Joined
Jan 6, 2011
Messages
206
Reaction score
21
Points
15
Ku ulangi lagi sekali, mungkin sudah ada dalam tread yang pertama.

Bagi yang masih virgin, masih lagi khayal dalam planet Bumi. Yang teringin 'terbang' atau mengembara ke tempat lain atau dimensi lain.
InsyaALLAH dengan cara berikut sangat sesuai dengan kehendak anda:-

Wiridkan secara istiqomah Asma dibawah sebanyak 1012x. Jadikan amalan rutin anda setiap hari. Anda akan dapat kelebihan seperti berikut:-

- Melihat dimensi lain.
- Baca isi hati orang lain.
- Mendengar bicara makhluk halus
- Melihat kemana saja pun, walaupun jarak jauh.
- Mampu melihat jaud kedasar bumi, melihat harta terpendam.

Inilah Asma yang perlu di baca 1012x. Perlu dibaca dalam keadaan berwudhu'

"Sami'un Basir"

Izinkan saya untuk ambik Dan mengamalkanya. Hehe nanti dah nampak boleh la belajar tarik pusakan pulak :D:D
 

antarakasih

Super Active Member
Joined
Jun 4, 2014
Messages
6,316
Reaction score
63
Points
70
Diriwayatkan Dari Sayyidina Ali Karromallohu wajhahu telah bersabda Rasulullahi S.A.W
” Maukah Engkau aku ajarkan beberapa kalimat, yang bila engkau mempunyai hutang
seberat gunung yang besar, Maka Allah akan membayarnya yaitu

"ALLOHUMMA AGNINI BI HALALIKA AN HAROMIKA WA BIFADLIKA AMMAN SIWAKA" 70 x Pada hari jum’at
dan 7 x Ba’da sholat Fardhu."

Ingat tu, kalau nak lunas hutang, ikut aturan Rasulullah S.A.W
dah ajar,..ingat tu 70X dan 7x...ada jumlah kat situ.
Kalau nak tahu kenapa ada jumlah, pegi mengaji dulu..

Salam..moga tn Marzuki sihat shj hendaknya walau di mana berada
 

antarakasih

Super Active Member
Joined
Jun 4, 2014
Messages
6,316
Reaction score
63
Points
70
Hahahaha, layan kan je puak yang suka tanya benda yang dia tau ni....

"Ko tau ke jawapan 2+2 berapa .. Ko tau ke kenapa orang tu gemuk" blablablablabla..

Sikap segelintir budak2 taksub tarikat yang suka banding2 ilmu pastu bongkak cam iblis.. Patutnya makin tinggi level ke atas, makin senyap dan sunyi sepi,.. tak tau lak ada versi yang berkokok camni....

Sian,... ingat da dekat dengan ALLAH, rupanya da kena cucuk halus dengan iblis...

Thnks bro Marzuki, ko mmg cool.. Aku faham jalan ilmu batin dan ilmu ghaib ni sebab aku da faham Sunnatullah Tuhan tu camne.

Ya benar tn..ini yg sy lihat...apa yg mereka geram sgt kt pngamal ilmu hikmah smpai mengkafirkn org sewenangnya..

Sy pn xbrani bkata bjela2 sperti mereka ini ..kelak kt akhirat diptngjwbkn jika mreka telah aniaya tn Marzuki ini..stiap apa yg mereka katakan akan ttulis shingga hari kiamat ..walaupn mereka skrng sudah tidak online..

Adakah Rasulullah ambil potongn ayat dari surah Yassin dgn bilangan tertentu , untuk mengaburi penglihatan Kaum Quraisy ktika itu (halimunan) ..adakah khasiat itu dtg nya dari syaitan dan jin ?

Mengapa Rasulullah tidak meminta terus dri Allah untuk halimunan ?
sedangkan Rasulullah Kekasih Allah..

Kenapa ada bilangan tertentu,

Dari sini sudah berjawab ..

Rasulullah juga berdoa kpd Allah dan amalannya yg mengikut tertib dgn bilangan yg tertentu untuk mendatangkn khasiatNya.. . kerana setiap Huruf Hijaiyah itu ada fungsinya sperti yg diterangkn oleh Tn Marzuki sblm ini.
dan ia Dtg dari Allah dan atas Izin Allah semata.
 

no trade

Super Active Member
Joined
May 16, 2008
Messages
9,184
Reaction score
373
Points
96
Bagus thread ni boleh kita cuba dan amalkan selagi berlandaskan ajaran islam.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register