BTC USD 42,287.3 Gold USD 1,778.40
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Ilmu Ghaib atau Bathin Musim -2

damaiG

Active+ Member
Joined
Jul 14, 2011
Messages
3,092
Reaction score
45
Points
40
Yang saya bold tu, ayah saya ada ajar, asbab saya tak tahu la.. dia pernah saja-saja kata sebelum nak [email protected] :D gosok lengan dulu, ada bunyi, jalan terus, takde bunyi sendiri paham... :p

pulak :)paid, tp bekal utk diri sendiri bagus juga bro. apa kaitan petanda dengan sign anggota badan ye? saya ada tebaca juga klu nk mkn lidah kene kan pada lelangit. klu geli boleh makan klu x rasa apa2 hindarkan. pn ada sign dgn badan kat situ :-?
 
Sponsored Post

Ahmad Pintu8_8

Active Member
Joined
Mar 26, 2012
Messages
1,938
Reaction score
200
Points
43
pulak :)paid, tp bekal utk diri sendiri bagus juga bro. apa kaitan petanda dengan sign anggota badan ye? saya ada tebaca juga klu nk mkn lidah kene kan pada lelangit. klu geli boleh makan klu x rasa apa2 hindarkan. pn ada sign dgn badan kat situ :-?

adalah tu petua orang2 dahulu, dah 2,3 orang saya berjumpa bagitau perkara yang sama. yang bab kena rasa geli kat lelangit lidah mungkin nak bgtau yang makanan tu ada bahan tak baik atau santau rasanya.
 

marzuki0202

Active Member
Joined
Aug 21, 2009
Messages
1,002
Reaction score
57
Points
30
adalah tu petua orang2 dahulu, dah 2,3 orang saya berjumpa bagitau perkara yang sama. yang bab kena rasa geli kat lelangit lidah mungkin nak bgtau yang makanan tu ada bahan tak baik atau santau rasanya.

Kalau nak sedapkan makanan tambah la garam secukup rasa. Kalau nak manis, tambah gula. Tu semua deria rasa yang kita tahu, ada lagi deria rasa yang kita tak tahu, contoh kalau ada rasa tak sedap hati, Lelangit geli, cuping telinga terjongkit2, kelopak mata mencucuk-cucuk, dan macam2 lagi. Ada yang guna teknik nafas,
boleh rasa nafas keluar ikut lobang hidung yg mana satu, kiri atau kanan, atas atau bawah, berat atau ringan atau sejemput..setiap jalan keluar nafas tu ada petandanya, kalau bercakap dgn orang, kita bole tau orang tu cakap betul atau tipu..rasakan jalan keluar nafas kita ketika berborak dgn si dia..:))...Nak rasa, bole try sekarang, hembus nafas perlahan-lahan...mesti ada antara kita yang rasa nafas keluar sebelah lobang hidung je.:D
 

edreena_my

Fun Poster
Joined
Mar 24, 2007
Messages
627
Reaction score
51
Points
20
salam tuan marzuki0202,

bagaimana nak tau seseorang tu terkena ilmu pengasih? sepupu rapat saya, isterinya telah berlaku curang hingga berzina, isterinya baru je rapat & kenal lelaki durjana tersebut dlm tempoh sebulan (kenalan ofis)...sepanjang perhubungan rapat isteri sepupu tersebut, isterinya telah bagitau bahawa hampir setiap hari isterinya asyik teringatkan laki durjana tu dan ada sampai tak boleh tido semalaman kerana teringat laki durjana tu (isteri sepupu saya nie jenis kuat tido)...dlm diam2 isterinya selalu bermsg (wassap) lelaki durjana tu...isteri kawan saya mengetahui laki tu mempunyai anak dan laki durjana tu pun tau isteri sepupu saya ada anak...untuk pengetahuan, isteri sepupu saya nie mmg bebtul anti suami atau isteri yg ada affair sebab dia sendiri penah report kepada mangsa pasangan...tapi terjadi kediri nya sendiri...

Kisah nie isterinya membuat pengakuan terbuka dihadapan suaminya, setelah suaminya cek fon isterinya yg bermsg cinta, selingkuh & zina, dan terjadi pergaduhan besar yg hampir kepada penceraian, nasib sepupu saya nie jenis bersabar & tidak terburu-buru membuat keputusan...

Sekarang isteri sepupu dah berubat mmg nyata dia terkena ilmu sihir pengasih dan perasaan ke laki laknat tersebut sudah tiada tapi saya kesihankan sepupu saya sebab dia hilang perasaan cinta & hilang hormat kepada isterinya...saya mmg kenal isterinya yg mmg baik hati, bukan saya saje malah ramai sedara-mara terlampau hormat kepada isterinya kerana mempunyai hati-budi,tak pandai berbohong, suka bersedekah mcm2 lagi...buleh kata isteri hampir perfect...

Pertanyaan: ada tak amalan nak tgk laki laknat tu guna ilmu apa?
 

Ahmad Pintu8_8

Active Member
Joined
Mar 26, 2012
Messages
1,938
Reaction score
200
Points
43
Kalau nak sedapkan makanan tambah la garam secukup rasa. Kalau nak manis, tambah gula. Tu semua deria rasa yang kita tahu, ada lagi deria rasa yang kita tak tahu, contoh kalau ada rasa tak sedap hati, Lelangit geli, cuping telinga terjongkit2, kelopak mata mencucuk-cucuk, dan macam2 lagi. Ada yang guna teknik nafas,
boleh rasa nafas keluar ikut lobang hidung yg mana satu, kiri atau kanan, atas atau bawah, berat atau ringan atau sejemput..setiap jalan keluar nafas tu ada petandanya, kalau bercakap dgn orang, kita bole tau orang tu cakap betul atau tipu..rasakan jalan keluar nafas kita ketika berborak dgn si dia..:))...Nak rasa, bole try sekarang, hembus nafas perlahan-lahan...mesti ada antara kita yang rasa nafas keluar sebelah lobang hidung je.:D

fuh terbaik bos, boleh tahu yang lubang belah mana berkata benar dan sebaliknya?
 

marzuki0202

Active Member
Joined
Aug 21, 2009
Messages
1,002
Reaction score
57
Points
30
salam tuan marzuki0202,

bagaimana nak tau seseorang tu terkena ilmu pengasih? sepupu rapat saya, isterinya telah berlaku curang hingga berzina, isterinya baru je rapat & kenal lelaki durjana tersebut dlm tempoh sebulan (kenalan ofis)...sepanjang perhubungan rapat isteri sepupu tersebut, isterinya telah bagitau bahawa hampir setiap hari isterinya asyik teringatkan laki durjana tu dan ada sampai tak boleh tido semalaman kerana teringat laki durjana tu (isteri sepupu saya nie jenis kuat tido)...dlm diam2 isterinya selalu bermsg (wassap) lelaki durjana tu...isteri kawan saya mengetahui laki tu mempunyai anak dan laki durjana tu pun tau isteri sepupu saya ada anak...untuk pengetahuan, isteri sepupu saya nie mmg bebtul anti suami atau isteri yg ada affair sebab dia sendiri penah report kepada mangsa pasangan...tapi terjadi kediri nya sendiri...

Kisah nie isterinya membuat pengakuan terbuka dihadapan suaminya, setelah suaminya cek fon isterinya yg bermsg cinta, selingkuh & zina, dan terjadi pergaduhan besar yg hampir kepada penceraian, nasib sepupu saya nie jenis bersabar & tidak terburu-buru membuat keputusan...

Sekarang isteri sepupu dah berubat mmg nyata dia terkena ilmu sihir pengasih dan perasaan ke laki laknat tersebut sudah tiada tapi saya kesihankan sepupu saya sebab dia hilang perasaan cinta & hilang hormat kepada isterinya...saya mmg kenal isterinya yg mmg baik hati, bukan saya saje malah ramai sedara-mara terlampau hormat kepada isterinya kerana mempunyai hati-budi,tak pandai berbohong, suka bersedekah mcm2 lagi...buleh kata isteri hampir perfect...

Pertanyaan: ada tak amalan nak tgk laki laknat tu guna ilmu apa?

Kesian tengok orang yg tak bersalah jadi mangsa, sbb tu kalau ada yang mintak ilmu pengasih, memang luar bidang ambe nak bagi. Ilmu pengasih nie ada macam2 cara. Maaf lah ambe tak boleh nak periksa amalan pengasih mcmna yang digunakan...paling senang yg jenis guna minyak masa bersalam. kalau berlapik, insyaallah selamat la.
 

marzuki0202

Active Member
Joined
Aug 21, 2009
Messages
1,002
Reaction score
57
Points
30
fuh terbaik bos, boleh tahu yang lubang belah mana berkata benar dan sebaliknya?

kalau orang lelaki yg bercakap, masa bercakap duduk belah kanan, nafas belah kanan...betul. kalau duduk belah kiri, nafas belah kanan ...dusta.

kalau orang wanita yg bercakap, masa bercakap duduk belah kiri, nafas belah kiri...betul. kalau duduk belah kanan, nafas belah kiri ...dusta.

Apapun jalan nafas kena selaraskan dulu agar betul. Jiwa tu kena bagi bersih..
 

Ahmad Pintu8_8

Active Member
Joined
Mar 26, 2012
Messages
1,938
Reaction score
200
Points
43
kalau orang lelaki yg bercakap, masa bercakap duduk belah kanan, nafas belah kanan...betul. kalau duduk belah kiri, nafas belah kanan ...dusta.

kalau orang wanita yg bercakap, masa bercakap duduk belah kiri, nafas belah kiri...betul. kalau duduk belah kanan, nafas belah kiri ...dusta.

Apapun jalan nafas kena selaraskan dulu agar betul. Jiwa tu kena bagi bersih..

Terima kasih banyak atas ilmunya Tuan:)cgrock
 

perwira

Active+ Member
Joined
Aug 9, 2010
Messages
2,715
Reaction score
12
Points
25
Dulu saya pernah angau dengan sorang awek ni..saya ingat dia pernah letak tangan atas bahu saya, konon2 nak imbang badan jalan atas batu tepi jeram. agak susah juga nak lupa dia lepas tu. sekarang alhamdulillah dh boleh lupa..ada kaitan ke? huhu
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register