Ilmu apa yang lelaki ni pakai sampai macam tu sekali?

CG Sponsors




Sponsored Post

kiddd2

CG Top Poster Club
Joined
Jun 7, 2011
Messages
22,441
Reaction score
2,573
Points
191
aku ingat dia terbalikkan mata pisau..

tapi xpun..

abam pecot kena tahu nih..

berdepan dgn org jahat yang ada ilmu kebal nanti kena tahu laa kelemahan dia
 

Hypnosis-Diri

Super Active Member
Joined
Sep 22, 2014
Messages
8,232
Reaction score
653
Points
111
Agak2 pak cik ni pakai antara ilmu kebal atau ilmu pemati besi.Ilmu untuk meleburkan ilmu kebal yg famous kat malaysia ni nama dia Kipas Nandung.
 

DDos

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,110
Reaction score
690
Points
166
gambar video xjelas, mungkin dia potong objek tu guna ikut belah tajam, masa potong badan dia guna bela belakang yg tumpul, blh je buat trick kalu nak, lain la kalu video kualiti 4k, baru blh nampak jelas
 

DDos

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,110
Reaction score
690
Points
166
aku ingat dia terbalikkan mata pisau..

tapi xpun..

abam pecot kena tahu nih..

berdepan dgn org jahat yang ada ilmu kebal nanti kena tahu laa kelemahan dia
ye ke tak terbalik, video pun blur je
 

lambda123

Super Active Member
Joined
Aug 10, 2008
Messages
7,339
Reaction score
448
Points
81
Senang je nak hapuskan kebal dia. Dapat kat aku setel ni.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register