IKTIBAR: Disko Ditelan Bumi

CG Sponsors




Sponsored Post

building

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 2, 2007
Messages
9,831
Reaction score
57
Points
70
ni bukan kat majlis perkahwinan eh?
 

gihaz

Active Member
Joined
Mar 19, 2008
Messages
1,468
Reaction score
71
Points
30
cam dah ade jer... ini bukan israel laa.. ini org arab... channel tv mesir tu...
 

izack1981

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2007
Messages
10,380
Reaction score
61
Points
120
cam dah ade jer... ini bukan israel laa.. ini org arab... channel tv mesir tu...
Dah ade pon xpelah... Amik je iktibar dari pengajaran yang ALLAH bagi tu..Menginsafkan aku bile tengok video tu...Allahhuakbar!!!
 

ezis2u

Super Active Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
9,747
Reaction score
22
Points
65
banyak sangat setan tuh yang berat tak tertampung...
 

azanney

CG Top Poster Club
Joined
Oct 18, 2008
Messages
48,937
Reaction score
351
Points
131
أستغفرالله العظيم
 

ayie206

Legendary Member
Joined
Apr 7, 2008
Messages
16,425
Reaction score
106
Points
123
aku uppp balik thread ni.. :eek::eek:
sebab aku baru tgk kat fesbuk..
 

ayie206

Legendary Member
Joined
Apr 7, 2008
Messages
16,425
Reaction score
106
Points
123
rasanya thread ni letak kat section ni >>> Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik baru betull rasanya.. :-?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register