BTC USD 41,847.6 Gold USD 1,813.62
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Iklan lucah di tv !!!

mar_design

Fun Poster
Joined
Oct 11, 2008
Messages
233
Reaction score
26
Points
20
u all misti selalu tngk tv kan? tapi perasan tak korang iklan2 dan promo yang ditayangkan ada yang berunsur 18sx. dan tak sepatutnya di jadikan tatapan umum terutama bt remaja dan kanak2..

terkini iklan terbaru citer sensasi yang nak diletupkan di pawagam JAMES BOND-QUANTUM OF SOLES memaparkan aksi panas yang sangat memalukan dan menyimpang dari budaya, adat resam dan agama kita

TAK PATUT..TAK PATUT..

sape yg harus di persalahkan?
maner pihak2 yg bertanggungjawabkan?
rugi siaran tv malaysia bagi peluang pada negara asing untuk promosi budaya mereka..

KAWAN2 TOLONG RESPON....
~X(~X(~X(

quantumofsolace_galleryposter.jpg
 
Sponsored Post

tEnuKLang

Super Active Member
Joined
Nov 6, 2007
Messages
5,656
Reaction score
3
Points
65
islam hadhari kata takpe...
 

gOdFeLLa

Senior Member, InstaForex Official, Introducing Br
Platinum Member
Joined
Jan 4, 2007
Messages
9,441
Reaction score
401
Points
81
iklan sensaoil pun lucah gak
 

vtec

Fun Poster
Joined
Jun 3, 2007
Messages
516
Reaction score
3
Points
15
iklan whispers plak:)):)):))
 

diablo

Active+ Member
Joined
May 18, 2007
Messages
3,639
Reaction score
10
Points
25
Tgk dari pandangan apa kita tgk iklan tu la kot ? Ahahahaha
 

taurusboyz90

Legendary Member
Joined
Apr 20, 2008
Messages
10,017
Reaction score
119
Points
123
memang x patut..patutnya diaorang tapis or cut ke:p
 

NUHADIS

Junior Member
Joined
Oct 31, 2007
Messages
69
Reaction score
0
Points
6
sangat tak patut...malula wei...budak2 pn tertengok..
 

kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
mujur den tak minat James Bond...dulu tengok gak..tapi versi Stephen Chow - From Beijing With Love :D
 

kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
gege... iklan lucah tu. pelik gak sbb leh lepas.

mungkin sbb dunia dah maju, manusia pun berubah perlahan2 tan pa kita sedari.

well, zaman berubah.

kalo dulu, cakap benda lucah pun takleh..

sekarang, kelucahan ialah tanda kematangan sesebuah tamadun..(kot?)
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register