IKIM FM 8.20am, puji najib dan dapat hadiah

CG Sponsors




badawidollah2

Active+ Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
4,237
Reaction score
33
Points
30
from ikim fm, pagi ni 8.20 am 07/02/10
untuk student sahaja

sesiapa yang minat untuk menghantarkan surat pujian yang ditujukan kepada najib, mungkin anda layak untuk mendapatkan hadiah.

ps/
macam2 da idea najib nak dapatkan pujian rakyat
 
Sponsored Post

zanuar

Banned
Joined
Oct 14, 2009
Messages
4,911
Reaction score
114
Points
33
puji????..kalau bukan kerana bapak dia..aku rasa najib tu dok menanggung beras kat kilang beras cap rambutan..dasar x reti nak berusaha dan berdikari..kalau dah xreti nak berdikari..macam mana nak tadbir negara...confius tul la..:-? :-? :-?

p/s:kata kata aku ni boleh masuk ISA ka?:-w :-w :-w ..
 

DUNHILL20

Active Member
Joined
Jan 14, 2009
Messages
1,315
Reaction score
37
Points
30
Apeke sengal..bagi hadiah klau orang puji die...
klau x puji nak bagi ape plak?
 

soulsix

Super Active Member
Joined
Mar 31, 2009
Messages
5,867
Reaction score
8
Points
65
aku rasa yg ni kot. pandai bezakan antara cadangan & memuji? kau ni kalau provok mmg no.1

 

iamloco

Super Active Member
Joined
Dec 16, 2008
Messages
9,810
Reaction score
114
Points
73
IKIM ni pn gerombolan pnye ke
 

astrowan

CG Top Poster Club
Joined
Aug 26, 2009
Messages
22,317
Reaction score
249
Points
128
nak apply ni.............

jom
 

ceria28

Legendary Member
Joined
Mar 13, 2007
Messages
11,901
Reaction score
109
Points
123
Puji jgn tak puji tapi biar ikhlas dan bukan utk menang hadiah.
 

abangbeca

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Jan 26, 2009
Messages
8,703
Reaction score
155
Points
73
from ikim fm, pagi ni 8.20 am 07/02/10
untuk student sahaja

sesiapa yang minat untuk menghantarkan surat pujian yang ditujukan kepada najib, mungkin anda layak untuk mendapatkan hadiah.

ps/
macam2 da idea najib nak dapatkan pujian rakyat
klu kutuk x dpt hadiah ker???


p/s klu aku student, aku dah masuk dah peraduan nihh.... :(scam
 
Sponsored Post
Top
Log in Register