BTC USD 48,701.1 Gold USD 1,785.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Igauan Seorang Doktor

infosinar

Active+ Member
Messages
3,723
Joined
Sep 20, 2008
Messages
3,723
Reaction score
4
Points
35
Seorang lelaki yang kebetulan seorang doktor muda, merasa tidak selesa dengan apa yang telah berlaku sebentar tadi.

Ia pulang ke rumah dengan wajah muram. Setibanya di rumah, ia merebahkan diri di katil dan fikirannya mula melayang.

Lalu ia mendengar suara dalam kepalanya berkata,

"Sudahlah, tidak usah difikirkan. Skandal doktor membuat hubungan intim dengan pesakit terjadi di mana-mana. Jadi kamu tidak perlu merasa bimbang."

Doktor tersebut cuba untuk setuju, tapi apa yang telah terjadi pagi itu terbayang kembali dan perasaan tidak selesa muncul lagi.

Ia membalikkan badan dan mendengar lagi suara dalam kepalanya,

"Tak perlu bimbang,orang sudah mula biasa dengan skandal hubungan seksual antara doktor dan pesakitnya."

Lelaki itu mulai tenang dan perasaannya beransur-ansur pulih...

Tiba-tiba suara lain dalam kepalanya berkata,

"Tapi masalahnya kamu kan doktor haiwan..."

Tu la masalahnya..

*yg ni klu astrok gak aku je sndiri agkt spanduk :(scam
:D
 
Last edited:
Sponsored Post

fadel

Active+ Member
Messages
3,016
Joined
Mar 19, 2007
Messages
3,016
Reaction score
60
Points
35
.agak 2x le.!..scandal ngan hewan ape nye..??..eMhmmmmm!...fikirann ak mula melayang...jugak kekeke!! ..tetiba..suara laen dlam ...kepala ak brktata...takan Ngan gajaH lak!...munGikn ngaN nyet .......ishkk iskh!!!..alaNtak laH..!
 

GT

CG Top Poster Club
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Bolehlah Tuan Tanah angkat sepanduk tu.. :)):))
 

tomie

CG Hardcore Club
Messages
73,886
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,886
Reaction score
8,269
Points
716
HALLO ASTROK!! :(scam
 

azrine

Legendary Member
Messages
14,535
Joined
Jul 22, 2008
Messages
14,535
Reaction score
560
Points
166
cian tuan tanah..

asyik kene astrok jer..

ahahahahhahahahaaa...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register