Idris Jusoh Gigit Jari

CG Sponsors




shane

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,005
Reaction score
208
Points
133
Jan 6, 2010
Idris Jusoh Gigit Jari

Terengganu dibawah kawalan MB Ahmad Said nampaknya maju setapak lagi dalam merakyatkan institusi kerajaan. Ini membuatkan bekas MB Idris Jusoh gigit jari...

Semasa pentadbiran bekas MB Idris Jusoh, pembangunan dari segi pendidikan dan kesihatan kurang dititikberatkan malah dikesampingkan demi untuk memastikan program pembangunan infrastruktur yang lebih menguntungkan kepada kroni beliau... Ini termasuk pembinaan Masjid Kristal dan sebagainya...

Namun MB Ahmad Said nampaknya lebih berjaya menambat hati rakyat Negeri Terengganu dengan memastikan institusi pendidikan dan kesihatan dinobatkan dan dinaik taraf sama atau lebih berbanding dengan negeri-negeri di pantai barat.

Secara tidak langsung rakyat Terengganu nampaknya lebih bersetuju dengan segala tindakan yang dirancangkan oleh MB Ahmad Said tanpa mengira fahaman politik.

wei.... apa yang gua mengarut nih... hahahaha... gua memang tak ngam sama UMNO/BN tapi gua boleh terima sikit ler pentadbiran MB Ahmad Said nih.... haha... walaupun kampung dan kayu... lebih baik sikit dari bekas MB Idris Jusoh yang korup dan lembab pengurusan pentadbiran....

Apa-apa pon... Ahmad Said oooi.... pastikan lu tunaikan janji untuk buat jambatan baru Bukit Kuang sebelum pilihanraya akan datang (PRU13) sebab lu sudah janji nak buat dah banyak kali kat dalam kempen pilihanraya lu selama nih....

Kalu lu tak nak buat cepat jambatan Bukit Kuang tue... jangan mimpi la nak menang mudah pada PRU13 nanti... sure gua hambat sama lu... Lagi satu... apa citer ADUN Kemasik tue yang kena tangkap rasuah aritue... Biler lu nak gugurkan dier.... Jangan leka... dier tue geng Idris Jusoh tue....

Read more: http://cipantapirtenuk.blogspot.com/2010/01/idris-jusoh-gigit-jari.html#ixzz0bnR3VBGU
 
Sponsored Post

kapak

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
19,557
Reaction score
251
Points
131
anak sedara aku kt avatar tu slalu jgk gigit jari:">
 

Beruh Sabuk

Fun Poster
Joined
Dec 12, 2009
Messages
454
Reaction score
0
Points
10
xchat2 pon.ramai jgk kne taun ari 2...
pah mn projek2 mega pok eid buat??
 

silondeh

Active+ Member
Joined
Oct 4, 2006
Messages
2,866
Reaction score
14
Points
25
buncit xperot2 sedara ko tu? :))
 

BlueDream

Legendary Member
Joined
Apr 11, 2007
Messages
12,909
Reaction score
59
Points
120
nak kata pembangunan infrastruktur tak juga
stadium pun runtuh
 

reizwana

Active+ Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
2,950
Reaction score
47
Points
30
jambatan sebarang takir n tanjung kene wat gok...senang aku nok g kejer!!!
 

haudli

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,313
Reaction score
442
Points
136
mmg gigit jari la ni...
 

duwanz

Fun Poster
Joined
Jul 27, 2007
Messages
161
Reaction score
1
Points
15
bumbung masjid pun runtuh.. time dia perintah dulu, semua projek2 tidak boleh lari dari kejadian runtuh2...
takutnya
 
Sponsored Post
Top
Log in Register