Ibu Tunggal Selangor Bakal Terima Durian Runtuh

CG Sponsors




cipen

Banned
Joined
Dec 28, 2011
Messages
129
Reaction score
1
Points
15
Jika Pakatan Rakyat menang dalam PRU-13 , adakah elaun ibu tunggal di Selangor yg tidak berbayar sebelum ini akan diberi lumsump selama 5thn. iaitu berjumlah RM6,000.00 setiap seorang.

kita tunggu dan lihat
 
Sponsored Post

azam74

Legendary Member
Joined
Nov 16, 2011
Messages
10,864
Reaction score
136
Points
123
mungkin, bagi mereka yg benar2 berkelayakan dan telah mendaftar..
 

dhiaperfumes

Banned
Joined
Nov 12, 2009
Messages
41,571
Reaction score
63
Points
120
janji tinggal janji... itu bukan janji.. hanya ilusi...
 

duan47

Active+ Member
Joined
Dec 15, 2008
Messages
2,765
Reaction score
98
Points
30
Mcm biasa...

Kalo x menipu, bukanlah Pakatan Rakyat namanya.


:eek::eek::eek::eek:
 

karchis

Active Member
Joined
Oct 26, 2010
Messages
2,386
Reaction score
19
Points
25
iyer2 je pr ni...wakil rakyat x buat kerje...semua sibuk psl putrajaya jer..
 

mhassan

Fun Poster
Joined
Apr 22, 2011
Messages
478
Reaction score
0
Points
10
betul ker nie?PR ni nak menipu jer...
 

emasmoden

Super Active Member
Joined
Aug 7, 2007
Messages
7,373
Reaction score
23
Points
65
ibu tunggal je, bapak tunggal dapat tak?
 

mrlan09

Legendary Member
Joined
Nov 10, 2009
Messages
10,661
Reaction score
183
Points
923
kan baik di ubah skit manifesto tu,...PR menang,..ibu tunggal akan dapat baaapak tunggal...:D:D
 

putra1976

Active Member
Joined
Oct 13, 2010
Messages
1,013
Reaction score
1
Points
25
yang tak pergi daftar sbg ibu tunggal apsal, bila tak dapat..bising2 lak.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register