Ibu bakar diri kerana marah anak meninggal

CG Sponsors




alisha_qistina

Super Active Member
Joined
Jun 27, 2008
Messages
6,407
Reaction score
256
Points
81
NIBONG TEBAL: Ibu tujuh anak yang membakar diri kerana marahkan anak perempuannya dengan mencurah petrol ke badannya minggu lalu meninggal dunia di Hospital Sultanah Bahiyah, Alor Setar malam tadi.

Rossliana Rosli, 32, yang terbakar 54 peratus dalam kejadian Sabtu lalu meninggal dunia jam 8.30 malam.
 
Sponsored Post

kamal_kampong

Legendary Member
Joined
Apr 30, 2007
Messages
16,661
Reaction score
834
Points
171
innalillah..

cuma kurang elok sebab mudaratkan diri sendiri..
 

ruspadu

Fun Poster
Joined
Feb 7, 2007
Messages
593
Reaction score
2
Points
15
dah tention sangat le ni... kalau waras mungkin tak buat mcm ni..
 

pokcak

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Jan 22, 2006
Messages
9,664
Reaction score
95
Points
80
dia marah anak, tapi dia bakar diri sendiri. apalah yang dia pikir masa tu? tapi aku rasa dia tak pk masa tu. sbb orng kata, ikut hati, mati. so, sure dia ikut hati dia, bukan ikut akal.

p/s: Jauhkan aku dari benda2 sebegini...
 

janggut_X

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
jika akal dah tak boleh berpikir dgn waras inilah terjadi....
 

fido1

Banned
Joined
Oct 25, 2009
Messages
7,268
Reaction score
339
Points
81
erm...semuanya berpunca dari anaknya yg buat dia menjadi mcm tu..
aku pun ada gak pengalaman berhadapan dgn kes mcm ni..
tu la org tua2 kata, bela anak perempuan sorang,lg bagus bela lembu sekandang..tahla...kdg2 ilmu agama da cukup kita ajar,siap bg rotan serta nasihat,tp diorg ni dok buat jugak..tp xsemua la...sesetengah perempuan jek..
 

damiaphang

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 21, 2008
Messages
7,626
Reaction score
53
Points
70
apa la yg dipikirkan masa tu...
marah anak bakar diri sendri...
dah la islam...mati camner kira tu...nauzubillah...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register