I Love U

CG Sponsors




wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
"Saya terlalu menyayangi Siti" - Datuk K

Oleh NOR FADZILAH BAHARUDIN [email protected]



UCAPAN 'I love u' (aku cinta padamu) setiap pagi sebaik bangun dari tidur merupakan amalan Datuk Seri Khalid Mohammad Jiwa atau Datuk K buat isteri tercinta, Datin Seri Siti Nurhaliza Taruddin.

Bahkan, setiap kali ada kelapangan, Khalid cuba untuk tidak lekang daripada mendampingi wanita yang bertakhta di hatinya itu.

"Saya terlalu menyayanginya dan mahu perkahwinan saya dengan Siti kekal sehingga ke akhir hayat kami," ujar Khalid dalam nada tenang kepada wartawan ketika diminta mengulas mengenai spekulasi liar mengenai perkahwinan beliau dan Siti.

Khalid yang ditemani Siti pada pertemuan itu sempena majlis sambutan ulang tahun ke-30 penyanyi pop itu di kediaman mereka hujung minggu lalu kesal kerana cerita-cerita kurang manis disebarkan tanpa fakta yang kukuh.

Mengakui semakin hilang sabar dengan segala fitnah yang semakin menjadi-jadi sejak kebelakangan ini, Khalid menegaskan, dia tidak akan teragak-agak mengambil tindakan terhadap pihak-pihak yang masih belum puas untuk cuba merosakkan nama baik dia dan isteri.

"Saya harap mereka akan berhenti daripada terus nak buat cerita. Kalau tak saya tak teragak-agak akan mengambil tindakan. Saya sendiri dah hilang sabar dengan semua ini," tegasnya lagi.

tul keni? :-?:-?:-?
 
Sponsored Post

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
doakan supaya depa dua bahagia....

insyaallah..
 

wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
doakan supaya depa dua bahagia....

insyaallah..
insya-Allah. mari kita sama2 doakan agar gelora
kehidupan mereka menjadi semakin reda dan sepi! :-?
 

azri1984

Fun Poster
Joined
May 13, 2008
Messages
223
Reaction score
1
Points
15
kalau tiap2 hari ucap
nnti jd biase dh
dh xde y istimewa
 

BOCK

Legendary Member
Joined
Sep 3, 2007
Messages
17,851
Reaction score
59
Points
120
Kesiye ko abe jani duk tunggu mok ku dio nih huhuhu
 

belakepare

Active+ Member
Joined
Apr 19, 2008
Messages
2,912
Reaction score
42
Points
30
tp mengikut sejarah cerita sebegini akan ada sesuatu impak besar akan datang...apapun wait n see
 

azri1984

Fun Poster
Joined
May 13, 2008
Messages
223
Reaction score
1
Points
15
ckp je kot
bile tmbul gosip die pon ckp le mcm ni,
bg hadiah le
fuh!!
hebat 'abng k' ni..
 

wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
ckp je kot
bile tmbul gosip die pon ckp le mcm ni,
bg hadiah le
fuh!!
hebat 'abng k' ni..
ada duit boleh buat apa saja. itulah dunia hari ini.
apa pun mereka saja yg tau letak duduk sebenarnya!
 
Sponsored Post
Top
Log in Register