Husam vs adnan putrajaya

CG Sponsors




skafever69

Active+ Member
Joined
Jun 9, 2008
Messages
4,427
Reaction score
20
Points
25
Salam semua, sapa yg pergi Putrajaya masa pecalonan nanti.. Jom Sokong Husam.....
 
Sponsored Post

Yul-Minho

Legendary Member
Joined
Jul 23, 2012
Messages
15,938
Reaction score
1,170
Points
201
oo.. Tengku Adnan Mansor ker
 
Last edited:

e.k.

Super Active Member
Joined
Jan 24, 2008
Messages
9,898
Reaction score
70
Points
70
putrajaya ni bilangan pengundinye dalam 6-7k je tak ramai mana pun..

husam musa tak pernah dtg jenguk kawasan2 dalam ni...nak PRU baru nampak muka..

Tengku Adnan Dah lama ada kat sini....kalo ada apa2 event dia ada dtg..tgk kawasan

sila la jenguk kawasan2 bukan time PRU baru nampak muka,
 

shop onlines

Fun Poster
Joined
Apr 11, 2013
Messages
279
Reaction score
0
Points
10
sape yg sokong adnan mansor tu mmg banggang sgt la woii kata mat sabu.
 

kerabat

Banned
Joined
Sep 7, 2012
Messages
1,509
Reaction score
0
Points
20
hanya orang putrajaya sahaja yang tahu siapa pemimpin yang mereka pilih.. kalau aku lah sebagai pengundi kat putrajaya.. aku siasat dulu kawasan husam musa nie.. tengok apa yang telah dia buat.. projek kambing dia menjadi ke??
 
Sponsored Post
Top
Log in Register