BTC USD 50,110.5 Gold USD 1,823.83
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Hukuman Gantung Di Iran

mybizme

Active+ Member
Joined
Oct 18, 2008
Messages
3,078
Reaction score
17
Points
25
Ngeri~Seram~Menyayat Hati~

aku tak gheti nak add video tu mcmne kat sini.
link lain klik sini
 
Last edited:
Sponsored Post

Pelesit Api Malaya

Active+ Member
Joined
Oct 20, 2008
Messages
2,549
Reaction score
162
Points
33
Ngeri~Seram~Menyayat Hati~

<embed src="http://www.toxicjunction.com/vids/blogplayer.swf?myname=31/V4632" flashvars="config=http://www.toxicjunction.com/vids/vidplayer/remc.asp?f1=31/V4632" width="400" height="345" wmode="transparent" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash"></embed><br><font style="font%2dsize%3A10px%3B"><a href="http://www.toxicjunction.com/get.asp?i=V4632">Three Students Executed in Public in Iran (Warning: Graphic) - video powered by ToxicJunction.com</a></font>

tak dapat tgk?klik sini

Pasal aper ni...? :D
 

syabel

Fun Poster
Joined
Jun 21, 2008
Messages
304
Reaction score
1
Points
10
ni mesti kes yang bertsubahat dengan israeli...
 

abahmu

Legendary Member
Joined
Feb 21, 2007
Messages
17,952
Reaction score
125
Points
123
iran2...kiranya media negara diaorg x bebas jgk le ekk..
 

gambate

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Nov 9, 2007
Messages
6,761
Reaction score
101
Points
73
dahsat ni... takut yer nampak:((

gantung..x ada pun dalam undang undang Islam suruh gantung manusia...tak sepatutnya digantung..dah laa digantung perlahan lahan..lebih kejam dari Malaysia...atleast di Malaysia pesalah mati sebab besi bebanan di tali gantung hentak di tengkuk tu yg mati cepat..ini perlahan..lahan..Ya..Allah..mengapa kejam manusia sebegini..:(:(:( kalau marah sgt pun pancung laa :(:( negara Islam kunun..ni laa syiah
 

mybizme

Active+ Member
Joined
Oct 18, 2008
Messages
3,078
Reaction score
17
Points
25
gantung..x ada pun dalam undang undang Islam suruh gantung manusia...tak sepatutnya digantung..dah laa digantung perlahan lahan..lebih kejam dari Malaysia...atleast di Malaysia pesalah mati sebab besi bebanan di tali gantung hentak di tengkuk tu yg mati cepat..ini perlahan..lahan..Ya..Allah..mengapa kejam manusia sebegini..:(:(:( kalau marah sgt pun pancung laa :(:( negara Islam kunun..ni laa syiah

Iran mmg ske gantung pesalah dia.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register