Hukum boikot kini wajib

CG Sponsors




zalnet

Super Active Member
Joined
Feb 13, 2006
Messages
5,155
Reaction score
286
Points
81
>>

Penasihat Majlis Agama Islam Johor, Datuk Nooh Gadot dipetik sebagai berkata: "Hukum memboikot barang AS kini jatuh WAJIB dan jika ada sesiapa yang tidak mahu memboikot maka hukum menyokong AS dan Israel ialah lawan bagi wajib, iaitu HARAM." Beliau menegaskan hukum wajib itu tepat kerana adalah jelas AS dan Israel kini terus degil, sombong, takbur, bongkak, tidak berperikemanusiaan, musuh agama dam membunuh manusia tidak berdosa termasuk kanak-kanak, wanita dan warga tua di Gaza. "Usaha ini perlu berterusan dan jangan hangat-hangat tahi ayam," katanya. Dipetik dari Utusan Malaysia- 12/1/2009
Bawah ni aku dpt dari seorang rakan aku yang sedang study kat arab:

salam, malam ini palestin akn di bom habis oleh yahudi termasuk masjid al-aqsa. ini benar ikhwam palestin yg menalipon ikhwan m'sia. kt diwajibkn membaca surah yunus 85-88 n al fath 26-27..tolong fowardkan.. ALLAHUAKBAR!!! dolphine cha's: Pimpinan Hizbullah, libanon sydHasanNasrallah meminta Seluruh msulim utk MELAFADZKAN QS. AL-FATH ayat 26-27. MALAM INI.. tolong disebarkan agar Israel hancur. skrg masjid Al Aqsa Sdg diserang oleh IsraelSkutu. Mhn disebarkan ke 10orang. jangan dihapus klo blom disebarkan. ini amanat
 
Sponsored Post

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,882
Reaction score
8,266
Points
716
takbir...allahu akbar !!

Surah Yunus 85-88






Surah al-Fath 26-27

 
Last edited:

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
Allahuakbar.......
 

elan

Active+ Member
Joined
Apr 10, 2007
Messages
4,796
Reaction score
34
Points
30
semoga umat islam di palestin di pelihara olehnya yang maha esa...... amin... amin....
 

zalnet

Super Active Member
Joined
Feb 13, 2006
Messages
5,155
Reaction score
286
Points
81
Allah hu'akbar...!
 

puyong

Super Active Member
Joined
Jan 29, 2007
Messages
6,474
Reaction score
15
Points
65
mari boikot..walaupun aku dgr kbnyakan francais dipunyai oleh usahawan Mesia termasuk org melayu..bg aku, dorang dah bersubahat...sama2 kita boikot..
 

C_Kenek

Super Active Member
Joined
Feb 23, 2008
Messages
5,123
Reaction score
58
Points
70
kebanyakan perniagaan dimiliki oleh yahudi camne nak boikot alternatif takde kalau syampu tu lehla aku boikot. kalau produk makanan terutama dari nestle tu susah skit. barangan komputer camtu gak alternatif kapada processor intel adalah AMD dua2 dari US kalau haram susahla nak buat keje, tauke kedai komputer melayu gak nanti yg merempat semua gi kedai cina, kalau OS window tu boleh gak pakai pirate punyer tp kalau kene saman lagi rugi
 

ratusanRM

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Apr 8, 2007
Messages
22,690
Reaction score
361
Points
131
WAJIB boikot... sape tak boikot sebaliknya?? :-?:-?
 

zalnet

Super Active Member
Joined
Feb 13, 2006
Messages
5,155
Reaction score
286
Points
81
kebanyakan perniagaan dimiliki oleh yahudi camne nak boikot alternatif takde kalau syampu tu lehla aku boikot. kalau produk makanan terutama dari nestle tu susah skit. barangan komputer camtu gak alternatif kapada processor intel adalah AMD dua2 dari US kalau haram susahla nak buat keje, tauke kedai komputer melayu gak nanti yg merempat semua gi kedai cina, kalau OS window tu boleh gak pakai pirate punyer tp kalau kene saman lagi rugi
Buat yang termampu...Kalau terpaksa pakai, tapi pakai dalam keadaan hati yang benci...Eh stahu aku AMD tu dari us tp bukan dari israel ke...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register