Hudud: DAP hormati PAS,bukan Islam tidak terjejas

CG Sponsors




mybizme

Active+ Member
Joined
Oct 18, 2008
Messages
3,078
Reaction score
17
Points
25
Hudud: DAP hormati PAS,bukan Islam tidak terjejas
Mohd Khalil Abdullah
Thu | Dec 25, 08 | 5:45:26 pm MYT

KUALA LUMPUR, 25 Dis (Hrkh) -Masyarakat bukan Islam di negara ini tidak akan terjejas dengan pelaksanaan hukum hudud. Iklan




Menurut Naib Pengerusi DAP, M Kulasegaran, beliau menghormati pendirian PAS dalam pelaksanaan hukum hudud dan yakin bukan Islam di negara ini tidak akan terjejas kehidupan mereka jika ia dilaksanakan.

Mengulas situasi dan suasana pilihan raya kecil Kuala Terengganu, Kulasegaran menambah bahawa,para pengundi Cina tidak akan terpengaruh dengan isu hudud menjelang pilihan raya kecil di sana.

Menurutnya, mereka matang dan mampu melihat dengan lebih jelas permainan yang cuba dibawa oleh Barisan Nasional (BN).

"Perkara ini telah didebat banyak kali.Tiada yang baru,"katanya kepada wartawan selepas perasmian pusat khidmat masyarakat Adun Jelapang (DAP),Hee Yit Foong.

Tambahnya, dia menghormati pendirian PAS untuk melaksanakan hudud dan ia merupakan inspirasi parti tersebut.

"Ia masih memerlukan perubahan perlembagaan persekutuan,"jelasnya sambil menegaskan PAS akan sukar mendapat majoriti untuk melakukannya.

Pengundi-pengundi Cina dilaporkan membentuk 11 peratus dalam daftar pemilihan untuk pilihan raya kecil di Kuala Terengganu dan ia penting buat BN.

Kulasegaran yang juga merupakan Ahli Parlimen Ipoh Barat menegaskan,seandainya hukum hudud dilaksanakan gaya hidup masyarakat bukan Islam tidak akan mendapat kesan.

"Ia adalah pendirian PAS. Saya hormati pendirian mereka.Itu merupakan urusan mereka,"tegasnya. - mks. _
 
Last edited:
Sponsored Post

ApoKalypse

Active+ Member
Joined
Dec 2, 2007
Messages
3,333
Reaction score
40
Points
30
tv3suku ngan RTBN je yg dok sibuk2 takutkn org pasal isu hudud nih...
 

bahtiar

Active Member
Joined
Mar 6, 2007
Messages
1,872
Reaction score
180
Points
33
klu camtu...hukuman yg camna pulak nak dikenakan kat kaum2 kafir ni ye???
 

Sureduit

Super Active Member
Joined
Jul 18, 2006
Messages
5,046
Reaction score
25
Points
75
klu camtu...hukuman yg camna pulak nak dikenakan kat kaum2 kafir ni ye???
nie la org kata bengong tak sudah2....
suruh sekolah tak nak sekolah
suruh mengaji tak nak mengaji
jawab kat forom berdegar2 hebat tak mau mau
last solan ******* nie jugak yg ditanya nya..
10k kelap penyokong pas pon tahu jawapan dia
last.... eishh eishhh eishhh patut la Hukum nie
tak di buat-buat sampai sekarang....
 

kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
keh keh keh...dah kena sebijik....
mental kena kental yer...
 

bahtiar

Active Member
Joined
Mar 6, 2007
Messages
1,872
Reaction score
180
Points
33
nie la org kata bengong tak sudah2....
suruh sekolah tak nak sekolah
suruh mengaji tak nak mengaji
jawab kat forom berdegar2 hebat tak mau mau
last solan ******* nie jugak yg ditanya nya..
10k kelap penyokong pas pon tahu jawapan dia
last.... eishh eishhh eishhh patut la Hukum nie
tak di buat-buat sampai sekarang....
apsal la bang angg sgt ko ni labu oi!..tu kan soalan ....ba biii...klu pandai sgt..jwb la bangangg oii...sebab aku tak tau la aku bagi soalan tu *****...sungguhh :eek::eek::eek::eek:
 
Sponsored Post
Top
Log in Register