To Sell hp xpress music.....Sold.

CG Sponsors




Ter Te Kang

Active+ Member
Joined
May 16, 2010
Messages
3,758
Reaction score
69
Points
30






BM 300i XM

Ciri-ciri telefon:

-Bleutooth
-mp3 dan mp4
-FM radio
-video player(3gp)
-2 sim kad 2 band
-stereo speaker
-external sd card slot
-camera 2.0 megapixel
-torchlight
-Xpress Music

Accessories:

-2 GB SD card
-1 battery
-buku panduan

(guna charge nokia pon boleh lubang kecik)

hp ni 100% takde ape2 masalah.

harga : rm100

COD : KUALA BERANG OR DUNGUN(tngok keadaan saya ada kat mana)

pos laju pon boleh jgak tp kna tambah rm10 untuk kos penghantaran.

dh dijual. Kat mudah.my Terima kasih.
 
Last edited:
Sponsored Post

sekolah atap

Fun Poster
Joined
Oct 6, 2010
Messages
537
Reaction score
2
Points
20
maaf tt,
tt ni memang betul nak jual hp tu ke...
semalam saya dah book (pic kiri tu), esok saya kata nak bayar..tapi hari ni masih iklan kat sini.

kalau macam ni.. tak pa laaa..cancel.. saya gi kedai kat ipoh esok beli mana yang berkenan saja.

sebab lain macam cara tt buat bisnes ni
 

Ter Te Kang

Active+ Member
Joined
May 16, 2010
Messages
3,758
Reaction score
69
Points
30
maaf tt,
tt ni memang betul nak jual hp tu ke...
semalam saya dah book (pic kiri tu), esok saya kata nak bayar..tapi hari ni masih iklan kat sini.

kalau macam ni.. tak pa laaa..cancel.. saya gi kedai kat ipoh esok beli mana yang berkenan saja.

sebab lain macam cara tt buat bisnes ni
sy mintak maaf dgn ape yg berlaku.
sy pm bro x dpt.
 

amazinggold88

CG Top Poster Club
Joined
Nov 1, 2008
Messages
44,759
Reaction score
208
Points
123
maaf tt,
tt ni memang betul nak jual hp tu ke...
semalam saya dah book (pic kiri tu), esok saya kata nak bayar..tapi hari ni masih iklan kat sini.

kalau macam ni.. tak pa laaa..cancel.. saya gi kedai kat ipoh esok beli mana yang berkenan saja.

sebab lain macam cara tt buat bisnes ni

lor,yeke bro
sabau2
 

Ter Te Kang

Active+ Member
Joined
May 16, 2010
Messages
3,758
Reaction score
69
Points
30

lor,yeke bro
sabau2
kpd rakan2 cg yg len juga aq mintak maaf. nasib aq ari ni tak baik.28/11/10 bnyak kjdian tak baik td dah la pg td jatuh katil pas 2 ,kne simbah air tepi jln abis satu bdan, kete orng punye pasal padahl nk g kedai mkn balik2 bukak cg lak dah tak jdi beli. KENAPE...!!! tension.
 

sekolah atap

Fun Poster
Joined
Oct 6, 2010
Messages
537
Reaction score
2
Points
20
tt.. saya bukan apa, saya takut scam saja..sebab iklan ni tt letak kat mudah.my jugak.. dan tempat tu pun sekarang dah terkenal dengan scam.

kalau dah tt kata macam tu.. so esok saya bank in rm200. saya nak bagi hp tu kat anak saya saja
 
Sponsored Post
Top
Log in Register