To Sell HP Presario CQ40, Condition Masih Baru, Tip-top

CG Sponsors




dkimi

Freshie
Joined
Oct 6, 2009
Messages
43
Reaction score
0
Points
6
Hi, rakan-rakan carigold sekalian. Saya ada sebuah laptop jenis CQ40 yang nak di letgo, masih dalam keadaan baru lagi.

********************************************
Intel Core x 2 P7250 (2.20 Ghz)
14" LCD
windows 7
webcam clear view
ram 1 GB ddr2
Hardisk 180 GB
dvd/cd-rw
Bateri tahan lama dekat 2 jam
bluetooth
HDMI port/3 usb/wifi internat
bag HP baru

Kalau berminat, sila hubungi/sms saya. Tengok dahulu, baru percaya yang laptop masih cun. Saya bagi 3 minggu warranty, grenty tak ade prob.

hubungi/sms: 017-6924380 (KIMI)
COD kat area KL/PJ
Harga: RM 1220


LAptop PIC:-



 
Last edited:
Sponsored Post

maun

Fun Poster
Joined
Oct 6, 2008
Messages
643
Reaction score
1
Points
15
sbb apa nk jual..?
Model cq40 mdel apa 2...dh pkai brapa blan..?
bagi details sket
 

mnzaim

Active+ Member
Joined
Oct 6, 2010
Messages
2,850
Reaction score
20
Points
25
Isk...rase mcm mahal sgt la bro jual...skrg ni tambah 200++ bole dapat laptop baru.
 

brickbob

Active Member
Joined
Nov 19, 2009
Messages
1,130
Reaction score
12
Points
25
Ni bukan Mudah bro...ni Carigold :)cgrock

harap maklum...:D

harga mcm ok tp jauh plak...aku tgh cari yang harga dalam RM1000.
 

arapaima

Active Member
Joined
Jan 28, 2008
Messages
1,701
Reaction score
22
Points
30
agak mahal tok model tersebut...aku pun ade sebijik model ni...nak tolak pun xtau nak letak rege bape...huhuhu
 

dkimi

Freshie
Joined
Oct 6, 2009
Messages
43
Reaction score
0
Points
6
umur laptop setahun 2 bulan...laptop cun lagi...harga boleh kurang lagi kalau yg berminat. Tapi RM1000 tak dapatlar, kalau nak RM1000 beli kat lowyat, laptop dari China adalar..
 

dkimi

Freshie
Joined
Oct 6, 2009
Messages
43
Reaction score
0
Points
6
so far saya pakai tak pun ade pronlem, mungkin u guna n overheat kot...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register