Hobi pelik lontar najis

CG Sponsors




BasicCX

Super Active Member
Joined
Sep 8, 2008
Messages
6,223
Reaction score
172
Points
73
Hobi pelik lontar najis

KUALA LUMPUR: Seorang remaja lelaki berperangai pelik dikesan melempar najisnya ke beberapa rumah jiran di sebuah kondominium di Pandan Indah, di sini, sejak tiga bulan lalu.

Difahamkan, puluhan aduan sudah dilakukan mangsa kepada pihak pengurusan kondominium berkenaan mengenai insiden itu, namun sehingga kini tiada tindakan.


Berang dengan itu, seorang daripada mangsa membuat laporan di Balai Polis Pandan Indah.

Dalam kejadian terbaru kira-kira jam 12 tengah hari, kelmarin, suspek melontarkan najis yang dibungkus dalam plastik ke rumah jiran.


Difahamkan, suspek melakukan perbuatan itu dua kali setiap hari.


“Mereka (mangsa) terpaksa mencuci najis terbabit yang melekat di dinding dan lantai rumah masing-masing. “Walaupun pelbagai aduan dan cadangan diajukan kepada pihak pengurusan kondominium itu bagi mengatasi masalah berkenaan, namun tiada tindakan diambil,” katanya.

Difahamkan, beberapa penduduk yang terserempak remaja terbabit ketika melakukan perbuatan itu mengadukan perkara itu kepada keluarga suspek, namun hampa selepas aduan mereka tidak diendahkan.


“Malah, ada antara mereka (penduduk) mendakwa remaja terbabit mengamalkan ilmu aneh yang bertentangan ajaran Islam dan tindakannya itu memenuhi syarat ilmu yang diamalkannya,” katanya.

Sementara itu, Ketua PolisAmpang Jaya, Asisten Komisioner Abdul Jalil Hassan ketika dihubungi, mengesahkan menerima laporan kejadian itu dan memberitahu siasatan lanjut dilakukan.

-- H.Metro
 
Sponsored Post

hazwan17

Super Active Member
Joined
Nov 24, 2007
Messages
7,442
Reaction score
3
Points
65
macam dah tak ada kerja lain yg lagi berfaedah je.
main lontar-lontar najis pulak
 

untitoxin

Active Member
Joined
Feb 8, 2009
Messages
1,936
Reaction score
97
Points
30
ni org mental nie...otak biul kne ktok kot.. ;]
 

kerunai

CG Top Poster Club
Joined
Sep 2, 2007
Messages
24,973
Reaction score
46
Points
120
aku rasa ni ada darah indon jawa totok ni...suka sgt lempar taik, buat taik merata2 nih
 

silvermaddness

Legendary Member
Joined
Oct 6, 2007
Messages
11,539
Reaction score
71
Points
130
heh...kalau jadik jiran2..pakat ramai2 bungkus taik keluarga masing2...pastu p baling kat mamat tu balik..baru dia tau azab taik camne....
 

seether

CG Top Poster Club
Joined
Jul 30, 2010
Messages
28,417
Reaction score
6
Points
311
mmg dasar mat2 taik ni..
 

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,696
Reaction score
497
Points
131
ni mesti kerja budak2 indon ni .
 
Sponsored Post
Top
Log in Register