BTC USD 37,812.3 Gold USD 1,776.52
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Hitler bengang kes comolot di Pavilion

Sponsored Post

izjat

Active+ Member
Joined
Dec 29, 2009
Messages
4,354
Reaction score
12
Points
25
haha. lawak la..
ni mesti pasal pasangan tak tahu malu comolot kat tepi jalan raya.
budak tu da kena belasah ke belum ha? huhuhu
 

sawamura

Legendary Member
Joined
Mar 24, 2010
Messages
12,479
Reaction score
925
Points
161
video sama.. subtitile jer lain..

feel pon dah hilang.. #:-S
 

ah fan

Super Active Member
Joined
Oct 29, 2009
Messages
8,148
Reaction score
28
Points
70
haha. lawak la..
ni mesti pasal pasangan tak tahu malu comolot kat tepi jalan raya.
budak tu da kena belasah ke belum ha? huhuhu

kalau dpt mmg aku pijak sampai leper..:)):)):))
 

mangkaq

Super Active Member
Joined
Mar 13, 2008
Messages
8,834
Reaction score
71
Points
75
Muahaaha....aku tak tahan betol ayat dia...
 

joned

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Sep 6, 2008
Messages
9,338
Reaction score
92
Points
80
"sapa-sapa yg belum kawin,belum bersunat belum baligh sila keluar.."


ada je idea nak tulis ayat ni..kikikiki...apa gelak2...
 

ah fan

Super Active Member
Joined
Oct 29, 2009
Messages
8,148
Reaction score
28
Points
70
"sapa-sapa yg belum kawin,belum bersunat belum baligh sila keluar.."


ada je idea nak tulis ayat ni..kikikiki...apa gelak2...

yg buat ni mmg xde kje la aku rase..ada lg video yg die buat subtitle ni..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register