Highway Karak - Paling Bahaya Di Malaysia!

CG Sponsors




Talib Ali

Active Member
Joined
Nov 22, 2008
Messages
1,304
Reaction score
114
Points
33
Salam.. kepada penguna lebuharaya KL-KARAK tolong berhati-hati dekat beberapa Kilometer.

umum ketahui bahawa cuti sekolah ni atau nak raya cina tak lama lagi ramai akan balik ke kampun esp : Kelantan/Terengganu dan Pahang..

So kepada penguna lebuhraya KL-Karak tolong berhati-hati sikit ketika hari hujan sama ada menghala ke karak mahupun ke KL.

Kadang-kala penarik kereta ni suka tuang minyak kat lokasi selekoh turun bukit..
ada beberapa KM yang anda harus berhati-hati

Dalam kosmo beberapa bulan lepas pun ramai dah komplain, tapi masih tiada tindakan.
Mereka mendakwa bukan minyak mereka tetapi minyak dari lori..
tapi semua yang tekena tau beza antara minyak lori dan minyak yang dituang.

Disamping itu berjaga-jaga dengan kawasan highway yang menurun.
Kalu ada treler kat belakang.. bagi jer lah laluan

Dalam 2 hari lepas pun kemalangan maut kat area km 27.9 lori tanker dari arah kuantan boleh lepas ke laluan bertentangan



So berhati-hati
 
Sponsored Post

Bobjutawan

Freshie
Joined
Jan 15, 2009
Messages
2
Reaction score
0
Points
3
Salam.. kepada penguna lebuharaya KL-KARAK tolong berhati-hati dekat beberapa Kilometer.

umum ketahui bahawa cuti sekolah ni atau nak raya cina tak lama lagi ramai akan balik ke kampun esp : Kelantan/Terengganu dan Pahang..

So kepada penguna lebuhraya KL-Karak tolong berhati-hati sikit ketika hari hujan sama ada menghala ke karak mahupun ke KL.

Kadang-kala penarik kereta ni suka tuang minyak kat lokasi selekoh turun bukit..
ada beberapa KM yang anda harus berhati-hati

Dalam kosmo beberapa bulan lepas pun ramai dah komplain, tapi masih tiada tindakan.
Mereka mendakwa bukan minyak mereka tetapi minyak dari lori..
tapi semua yang tekena tau beza antara minyak lori dan minyak yang dituang.

Disamping itu berjaga-jaga dengan kawasan highway yang menurun.
Kalu ada treler kat belakang.. bagi jer lah laluan

Dalam 2 hari lepas pun kemalangan maut kat area km 27.9 lori tanker dari arah kuantan boleh lepas ke laluan bertentangan



So berhati-hati
Polis kena pi chek laa Tp polis dok sibuk dengan pilihan raya terengganu banggang punya menteri tuu...
 

sunnyfx

Super Active Member
Joined
Jan 6, 2008
Messages
7,802
Reaction score
73
Points
70
memang pun. Kereta penunda memang selalu tuang minyak kat selekoh tertentu biar org lain eksiden. Bukan kat KARAK jer....mane mane pun sama.
 

Bobjutawan

Freshie
Joined
Jan 15, 2009
Messages
2
Reaction score
0
Points
3
Assalam Mualai kum teman2 semua, saya ahli baru dalam forum ni semoga kita dapat menafaatkannya.
 

notrexdame

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
tq for da info........
 

thereds

Super Active Member
Joined
Dec 22, 2006
Messages
5,329
Reaction score
3
Points
65
housemate aku pon penah kena masa balik dari kampung ari tu..
lepas kete die tepusing dan langgar divider..dan baru je dia kuar kete..
dah muncul tow truck tu..macam hampas...
nasib die x ape2...
 

smate

Active+ Member
Joined
Apr 21, 2007
Messages
4,795
Reaction score
19
Points
25
mcm2 taktik bisnes skang nie
 

z3t_ex

Active+ Member
Joined
Feb 27, 2008
Messages
3,601
Reaction score
32
Points
30
housemate aku pon penah kena masa balik dari kampung ari tu..
lepas kete die tepusing dan langgar divider..dan baru je dia kuar kete..
dah muncul tow truck tu..macam hampas...
nasib die x ape2...
nie kena buat konvoi..
tapi jgn rapat2..selang la 500-700 meter jarak keta..
pastu usha ar..
kalo eksiden tanpa sebab..tgk tow truck kt mane..
pastu bedal la trus:))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register