HDEO Inside : versi eksperimen untuk berdikari

Recommended Brokers


Adakah anda terlintas utk menggunakan minyak enjin diesel pada kereta/motor anda ?


  • Total voters
    322

Kamm Matt

Fun Poster
Joined
Sep 20, 2013
Messages
484
Reaction score
32
Points
20
dekat shell station rm19 kot tak silap lupa.. slalu beli bg duit 20 tak tgk harga tak tgk baki hahaa
 
Sponsored Post

tr4falgar

Super Active Member
Joined
Oct 14, 2012
Messages
6,242
Reaction score
479
Points
86
dekat shell station rm19 kot tak silap lupa.. slalu beli bg duit 20 tak tgk harga tak tgk baki hahaa
wokey tq.. harap ada la kat shell berhampiran rumah ni yg 1L .. nak beli yg besar trus tak mampu .. walaupon tau jimat byk hihi
 

tr4falgar

Super Active Member
Joined
Oct 14, 2012
Messages
6,242
Reaction score
479
Points
86
wokey den dah dpt rimula r4x .. rm18.80 di stesen minyak shell hihi
 

tr4falgar

Super Active Member
Joined
Oct 14, 2012
Messages
6,242
Reaction score
479
Points
86

tr4falgar

Super Active Member
Joined
Oct 14, 2012
Messages
6,242
Reaction score
479
Points
86
dlu den layan petro canada.. skang poket tak brp tebai.. so downgrade skit la hihii
 

Kamm Matt

Fun Poster
Joined
Sep 20, 2013
Messages
484
Reaction score
32
Points
20
5k km br tuka cam melampau sgt.. dia mineral je.. aku tiap2 1.5k km max limit tukar lain..
 

anbusan

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2006
Messages
7,721
Reaction score
125
Points
83
shell klu moto aku pernah bedal sampai 7k, ok je minyak elok lg.
tp lepas tu 3-4k je tukar sambil2 kene selalu check minyak kot2 kurang topup je
 
Sponsored Post
Top
Log in Register