Others Hati2 kaum wanita di luar sana

CG Sponsors




hiduprakyat

Fun Poster
Joined
Dec 6, 2010
Messages
596
Reaction score
41
Points
20
Kejadian semalam pada Khamis 09.07.2020 dalam jam 10 pagi.

Lokasi di Taman Semarak, Nilai di hadapan kedai Jinjang baris CT EXTRA .

Seorang lelaki dalam cubaan membuka pintu kereta Anis, ini kali kedua Anis kena macam ni di kawasan Semarak. Anis perhatikan gelagat dia pelik, siap tinjau2 dalam kereta depan dan belakang, mengelilingi kereta, tetiba dia cuba buka pintu belakang, tapi gagal, Anis dapat ambil video sebab sorok handphone dlm rambut, muka Anis pula berpaling pada tempat lain. Hati2 semua, pesan pada kaum ibu, isteri, anak2 dan sesiapa sahaja, berhati-hati & jadikan habit terus kunci kereta. Jika habis urusan diluar, cepat2 masuk kereta dan kunci dulu, jangan leka, mereka ni tak takut walaupun orang tengah ramai.

Semoga kita sentiasa dilindungi . Mungkin dia terdesak perlukan duit, apa pun, boleh saja minta duit cara baik kalau xda duit nak makan, Malaysiakan pemurah.

 
Sponsored Post

pelitaminyak

Active Member
Joined
Aug 13, 2008
Messages
1,985
Reaction score
501
Points
81
Aku nampak macam dia saje nak catwalk je ......... Nak praktis jadi model le tu :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 

QIPIDELANA

Super Active Member
Joined
Dec 13, 2012
Messages
9,143
Reaction score
220
Points
88
Mana katanya cuba nak bkk pintu keta xdepun
 
Sponsored Post
Top
Log in Register