Hati ini hancur luluh...

CG Sponsors




Fx_L

Super Active Member
Joined
Jul 23, 2008
Messages
8,145
Reaction score
139
Points
73
Ni ada satu cerita aku nak habaq kat korang nie...
tadi aku jumpa couple tau tak..
fuiyoohh cun wo..
depa tak nak dipisahkan..
so aku suggest minta ar cadangan kat cg..
sini aku bg detail tentang depa..

kekasih awal
memegang nombor

014 - 390 22 01

kekasih akhir
memegang nombor


014 - 390 22 10

sapa nak settle hal depa..
harga dia rm 80 ke atas kalau ader yang bid lebih tinggi untuk couple kekasih wal n akhir nie..
yang penting tak leh ambik satu je..
sebab x leh dipisahkan..


sms bapak depa - 019 - 48 45 45 2 / 012 - 854 4 856
 
Last edited:
Sponsored Post

ezis2u

Super Active Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
9,747
Reaction score
22
Points
65
betul punyer awal n akhir nih...
 

kizuro

Active+ Member
Joined
May 11, 2008
Messages
3,795
Reaction score
2
Points
25
fuh boleh buat filem ni
 

Fx_L

Super Active Member
Joined
Jul 23, 2008
Messages
8,145
Reaction score
139
Points
73
x da sapa-sapa ka nak tolong...
kesian tengok depa...
 

Fx_L

Super Active Member
Joined
Jul 23, 2008
Messages
8,145
Reaction score
139
Points
73
kesian bebenor aku tengok pasangan nie?
 

gastacopz

Legendary Member
Joined
Sep 7, 2008
Messages
11,331
Reaction score
19
Points
120
tjuk cm tiru aku punyer jer.uhuhuh
 

Fx_L

Super Active Member
Joined
Jul 23, 2008
Messages
8,145
Reaction score
139
Points
73
apa kisah selanjutnya..
tengah nanti sapa2 yang sudi kahwinkan mereka, sekarang nie cinta mereka terkapar-kapar di awang-awangan. siapa nak kahwinkan depa, sila-silakan...
 

Fx_L

Super Active Member
Joined
Jul 23, 2008
Messages
8,145
Reaction score
139
Points
73
kete same2 tgu tuan tanah bukak episod seterusnya
huhuhuhuhu.....:eek::eek::eek::eek:
skang nie depa masih mencari sesapa yang sudi kahwinkan mereka...
cinta terlarang nie.. tolong ar...:(:)(:)((
 
Sponsored Post
Top
Log in Register