BTC USD 37,202.0 Gold USD 1,798.69
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Hasil Tarbiah PAS, YB Hannah Yeoh, ADUN Subang Jaya Pula Masuk Masjid.

malayneums

Active+ Member
Messages
4,853
Joined
Feb 29, 2008
Messages
4,853
Reaction score
4
Points
25
aku tak tahu nak komen aper...

tp aku rs deorang cam nak amik kesempatan dgn berbuka puasa yang konon nyer nk mengambil hati orng melayu walhal dlm masa yg sm berunsurkan politik semata...


xper la...aku pikir positif la pic nih...

bila xpakai tutup aurat kata kurang ajar.. bila dah tutup aurat kata ambik kesempatan.. apa lagi org2 amno nak lagi nih.. pelik aku...
 
Sponsored Post

poknik

Legendary Member
gem
Messages
14,016
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,016
Reaction score
281
Points
141
hebat betul hasil usaha PAS... UMNGOK dah lebih 50 thn tak mampu nak buat... makin jauh dari masjid ada la
 

poknik

Legendary Member
gem
Messages
14,016
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,016
Reaction score
281
Points
141
bila xpakai tutup aurat kata kurang ajar.. bila dah tutup aurat kata ambik kesempatan.. apa lagi org2 amno nak lagi nih.. pelik aku...

UMNGOK kata kalo nak pakai tudung camtu, jambul mesti warna perang, baru la sopan....... :)):))
 

S.Y.E.D

Banned
gem
Messages
18,685
Joined
Jun 6, 2008
Messages
18,685
Reaction score
588
Points
161
walopon cinne sepek..aku syuke tgk minah ni bertudung.. lawa2
 

poknik

Legendary Member
gem
Messages
14,016
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,016
Reaction score
281
Points
141
sikit demi sedikit kita serapkan nilai2 islam kpd bukan islam... diorang nak terima atau tak bukan kuasa kita.. hanya Allah yg boleh buka pintu hati manusia... kita sekadar berusaha..

harap2 UMNGOK takkan berusaha mematikan perkara baik ni.. kalo tak mampu buat diam saja....
 

Zulkarnine

Super Active Member
Messages
7,622
Joined
May 30, 2007
Messages
7,622
Reaction score
163
Points
83
geng CG kena wat baju PRU...tulis kat baju tu,

KAMI NAK UNDI BN, TAPI PEMIMPIN BN BACUL DAN MENOLAK ISLAM.
MAKA KAMI UNDI PR SEBAB MEREKA ADA APA YANG KAMI MAHUKAN.

ramai2 pakai baju ni masa g pangkah undi...huhuhu..mmg sadis tul...complete siap dtg bawa brochure..
 

siputturbo83

Fun Poster
Messages
249
Joined
Aug 1, 2008
Messages
249
Reaction score
1
Points
10
ok..nanti pas berkuasa peringkat pusat,jgn lupa tarbiyah hillary clinton ke shimon peres ke pulak ek..aman dunia nanti

nape nak mulakan tarbiyah yg jauh2 dulu? ape kate kite mulakan dengan yg dekat2 dulu.itu yg lagi penting,nanti kene tikam dari dalam.mulakan tarbiyah dengan saudara katak hijau pun ok jugak kot?:D
 

yinbyungheon

CG Top Poster Club
gem
Messages
36,821
Joined
Jul 12, 2006
Messages
36,821
Reaction score
856
Points
161
ok..nanti pas berkuasa peringkat pusat,jgn lupa tarbiyah hillary clinton ke shimon peres ke pulak ek..aman dunia nanti

lebih baik jib tarbiah bini dia dulu...kegagalan jib terbiah bini dia mengakibatkan 1 mesia x paham status Islam rosmah...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register