BTC USD 65,175.9 Gold USD 1,783.27
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Haron Din Tokoh Maal Hijrah Selangor

rasyid9449

Active+ Member
Joined
Jul 10, 2009
Messages
3,469
Reaction score
73
Points
30
SHAH ALAM: Tokoh agama terkemuka, Datuk Dr Haron Din dipilih penerima Maal Hijrah 1432 Peringkat Negeri Selangor pada Majlis Pelancaran Sambutan Ambang Maal Hijrah peringkat negeri Selangor di Masjid Negeri Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, di sini, malam kelmarin.

Pemilihan Dr Haron, 70, itu dibuat hasil sumbangan serta peranan aktifnya dalam usaha membangunkan Islam di Selangor.


Beliau menerima menerima hadiah wang tunai RM10,000, pakej umrah, sijil penghargaan, plak dan satu set persalinan pakaian.

Anugerah Tokoh Saudara Kita pula dirangkul Ketua Pegawai Dakwah Islamic Information & Services Foundation, Shah Kirit Kakulal Govindji, 44, manakala aktivis, Noorazman Mohd Samsuddin menerima Anugerah Tokoh Aktivis masyarakat. Pasangan suami isteri, Panut Markom dan isterinya, Jaliah Simin dipilih sebagai tokoh Keluarga Mithali.


Ketiga-tiga pemenang anugerah itu menerima wang tunai RM5,000, pakej umrah, sijil penghargaan, plak dan satu set persalinan pakaian.
 
Sponsored Post

-pojie-

Well-Known, Member, XM Official, Representative
Joined
Oct 29, 2008
Messages
20,951
Reaction score
50
Points
120
nie bru btol..
memang selayaknye..
bkn mcm si zeti yahudi tue..
 

wokyoh fx

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2010
Messages
7,161
Reaction score
49
Points
70
nie bru btol..
memang selayaknye..
bkn mcm si zeti yahudi tue..


yer betul tu setuju dengan demo .. tapi dia orang PAS mana BN mau amik jadi tokoh maal hijrah malaysia ..

hanya selangor jer iktiraf .. patutnya ganti zeti tu kat putrajaya semalam .. curooi tul umngok ni ..

Artikel+dr+haron+din.JPG
 

-pojie-

Well-Known, Member, XM Official, Representative
Joined
Oct 29, 2008
Messages
20,951
Reaction score
50
Points
120
yer betul tu setuju dengan demo .. tapi dia orang PAS mana BN mau amik jadi tokoh maal hijrah malaysia ..

hanya selangor jer iktiraf .. patutnya ganti zeti tu kat putrajaya semalam .. curooi tul umngok ni ..

Artikel+dr+haron+din.JPG

aku mmg respek dia nie..
dh penah ke umah dia tuk berubat..
 

astrowan

CG Top Poster Club
Joined
Aug 26, 2009
Messages
22,317
Reaction score
249
Points
138
bagus2...............semoga sihat selalu kepada dia
 

wokyoh fx

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2010
Messages
7,161
Reaction score
49
Points
70
aku mmg respek dia nie..
dh penah ke umah dia tuk berubat..


terbaiik ni .. tuan guru contoh .. tengok latarbelakang keluarga dia semua nya tokoh agama .. tapi apesal laa kerajaan malaysia tak iktiraf .. pelik aku .. :(#:-S
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register