BTC USD 37,718.5 Gold USD 1,792.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Harga Roti Gardenia Di Sabah & Sarawak Lebih Mahal

traderfox

Super Active Member
Messages
7,770
Joined
Apr 25, 2008
Messages
7,770
Reaction score
243
Points
83
boring gi kedai takde roti semenanjung
 
Sponsored Post

lithium08

Fun Poster
Messages
745
Joined
Mar 17, 2008
Messages
745
Reaction score
75
Points
20
tempoh expire mmg skjap. tapi klau bwa balik kmpung... haa kau, bagi saudara mara k. hahahaha.. itu psl beli smpai berkotak2...

Kan skali ngap habis hahaha x dak simpan2 dh..
 

theblur

Super Active Member
gem
Messages
7,777
Joined
Apr 15, 2012
Messages
7,777
Reaction score
1,023
Points
151
sedap x sedap belakang kira.

murah dan byk jenis tu penting :)) .

ada je roti seringgit kat Sabah, tapi tu la. vanilla, jagung, blueberry, coklat, peanut butter, dan strawberi je.

bagi la roti ikan bilis, butterscotch, rambutan, nangka, ikan patin.
 

Xploit Machine

CG Top Poster Club
gem
Messages
34,157
Joined
Nov 23, 2012
Messages
34,157
Reaction score
4,392
Points
296
Awards
1
Sekarang tengah trending kes seorang lelaki yang dikecam teruk kerana dilabel sebagai tidak menghormati rakyat negeri Sabah & Sarawak. Kes roti Gardenia punya pasal ..

Kepada rakan dari Borneo, ketahuilah bahawa kenyataan dia tidak mewakili semua orang semenanjung. Itu hanya kenyataan peribadi dia yang jelas bodoh tiada berkesudahan.

Screenshot-377.jpg


Screenshot-378.jpg


Screenshot-379.jpg
 

kopirait

CG Top Poster Club
gem
Messages
39,304
Joined
Apr 18, 2010
Messages
39,304
Reaction score
3,007
Points
266
Awards
1
Sekarang tengah trending kes seorang lelaki yang dikecam teruk kerana dilabel sebagai tidak menghormati rakyat negeri Sabah & Sarawak. Kes roti Gardenia punya pasal ..

Kepada rakan dari Borneo, ketahuilah bahawa kenyataan dia tidak mewakili semua orang semenanjung. Itu hanya kenyataan peribadi dia yang jelas bodoh tiada berkesudahan.

Screenshot-377.jpg


Screenshot-378.jpg


Screenshot-379.jpg

mangkak tu dah pukul rata bahan orang SS.
si mangkuk damians ni pun respon pukul rata orang semenanjung.

eloklah tu sampai bila tiada kesudahan.
dua2 cetek akal.
 

nokia3210

Active+ Member
Messages
3,228
Joined
Sep 6, 2012
Messages
3,228
Reaction score
603
Points
86
mangkak tu dah pukul rata bahan orang SS.
si mangkuk damians ni pun respon pukul rata orang semenanjung.

eloklah tu sampai bila tiada kesudahan.
dua2 cetek akal.

generalization ..biasa jenis2 gini kurang bercampur ..
 

arang67

Super Active Member
Messages
6,609
Joined
Apr 27, 2009
Messages
6,609
Reaction score
361
Points
81
roti kat sana x sedap la..keras plak tu
 

achok

Legendary Member
gem
Messages
14,778
Joined
Jul 8, 2008
Messages
14,778
Reaction score
309
Points
141
Sekarang tengah trending kes seorang lelaki yang dikecam teruk kerana dilabel sebagai tidak menghormati rakyat negeri Sabah & Sarawak. Kes roti Gardenia punya pasal ..

Kepada rakan dari Borneo, ketahuilah bahawa kenyataan dia tidak mewakili semua orang semenanjung. Itu hanya kenyataan peribadi dia yang jelas bodoh tiada berkesudahan.

Screenshot-377.jpg


Screenshot-378.jpg


Screenshot-379.jpg

as sabahan, i approve this joke. :D

tau ramai yg trigger.
 

stillFX

Super Active Member
gem
Messages
7,937
Joined
Nov 11, 2016
Messages
7,937
Reaction score
1,065
Points
151
apa susah... dh tau permintaan tinggi... buat la kilang kat sana. ada jugak peluang pekerjaan kat sana. Kan massimo bukak kilang kat sana... tau pulak orang kita melompat... hahaha
 

mrvx

Legendary Member
gem
Messages
11,875
Joined
Feb 20, 2009
Messages
11,875
Reaction score
871
Points
171
gardenia di sabah milik CAYANUN 100% aku tinggal di labuan lebih 6 tahun .. aku tahu lah.....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register