BTC USD 57,572.7 Gold USD 1,794.03
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Harga petrol dijangka turun lagi dalam masa terdekat - Shahrir

profesor

Active+ Member
Messages
3,446
Joined
May 7, 2007
Messages
3,446
Reaction score
265
Points
46
Harga petrol dijangka turun lagi dalam masa terdekat - Shahrir
14/12/2008 7:08pm

PULAU PINANG 14 Dis. — Harga runcit petrol dan diesel di negara ini dijangka turun lagi dalam masa terdekat selaras dengan penurunan harga minyak mentah di pasaran global, kata Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna Datuk Shahrir Abdul Samad.

Beliau berkata pada masa ini terdapat ruang untuk menurunkan harga itu dan kerajaan selalunya mengadakan semakan terhadap harga bahan api itu pada awal atau pertengahan bulan sebelum membuat sebarang pengumuman.

“Insya-Allah ada ruang untuk turunkan lagi harga itu dalam masa terdekat.

Maknanya sekarang dah dekat nak sampai (masa) kepada penurunan harga itu,” katanya ketika melancarkan kempen Penurunan Harga oleh Pasaraya Sunshine di Bayan Baru, di sini.

- Bernama

p/s: lebih baik turun b4 election :D
 
Sponsored Post

bangzaf

Legendary Member
Messages
14,855
Joined
Mar 8, 2007
Messages
14,855
Reaction score
33
Points
120
bape harga minyak global skrg ek? ari tu bawah USD40...
 

aidiryatim

Legendary Member
Messages
14,011
Joined
Dec 25, 2006
Messages
14,011
Reaction score
22
Points
120
best2.. klu leh .. ade byk lg pilihanraye kecil.. secara xlansgsung
rakyat dpt manfaat.. ade saje inisiatif n kreativiti yg tercipta utk manfaat rakyat:eek::)paid..
terbaru.. wujud dana 10 billion utk rakyat tganu..
lepas nih.. kot ade pilihanraya kt kelantan ke.. sgor ke.. sure nyer .. offer universiti sebijik..:)):eek:.. dana pon ye:D
 

harraz asyraaf

Super Active Member
Messages
7,794
Joined
Jun 5, 2008
Messages
7,794
Reaction score
93
Points
70
si uban penyenyum kambing ala senyum genius nih cakap byk la pulak..nak turun..kasi jer turun..b4 naik 70 sen harga time tu dalam 100 dolar sebarrel..sekarang dah bawah 40 dolar per barrel..masih gak tak cecah nilai terkumpul 70 sen yg telah dinaikkan dulu...

inilah contoh kepimpinan yg SUKA DAN MAHU RAKYAT SENGKEK ..asalkan poket sendiri yg penuh..

sakit ati tol nengok pemimpin UMNO sekarang nih..semua muka dah macam kambing kurap..terhegeh-hegeh kunun nak jadi hero..

langsung takley nak diberi penghormatan..

makanya..sokongla Barisan Nasional kalau kita nak JAHANNNNAM!!
 

aidiryatim

Legendary Member
Messages
14,011
Joined
Dec 25, 2006
Messages
14,011
Reaction score
22
Points
120
xsilap kt SENYUM KAMBING bg tau.. 2 thn lg baru naik ke paras USD75..
ekonomi plak pulih 3 thn lg.. 2009 merudum terus#:-S:-?
 

levitez

Legendary Member
Messages
14,102
Joined
May 28, 2007
Messages
14,102
Reaction score
15
Points
115
go malaysia...go...turun kan sampai 45sen seliter...kalahkan brunei. supaya aku balik keje kat m'sia lagi...:)) :eek:
 

manok501

Fun Poster
Messages
703
Joined
Jul 28, 2008
Messages
703
Reaction score
0
Points
10
aku pun harap banyak lagi pilihanraya kecil pas nie....kita rakyat bawahan sebenarnya dapat manfaat..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register