BTC USD 40,974.2 Gold USD 1,804.29
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Harga minyak masak ikut pasaran, kecuali paket 1kg

qi_telcommunication

Active Member
Joined
Mar 16, 2013
Messages
1,421
Reaction score
106
Points
43
Yg peliknya, beli minyak masak pek(subsidi) tetap rm2.50 drp pembekal mcm mn nak jual rm2.50 jg aduhhhhhh
 
Sponsored Post

marvelous

Legendary Member
Joined
Aug 21, 2006
Messages
17,049
Reaction score
2,963
Points
201
Yg peliknya, beli minyak masak pek(subsidi) tetap rm2.50 drp pembekal mcm mn nak jual rm2.50 jg aduhhhhhh

sama mcm tepung gandum cap lily...untung 2 sen...:D:D:D

ni langsung x ada untung...kira mcm khidmat sosial lah kalo gini
 

notepad

Super Active Member
Joined
Sep 17, 2011
Messages
9,130
Reaction score
729
Points
126
Yg bersubsidi x yah la jual..mmg x dpt untung..tp ada je kedai jual rm2.70 salah dh tu
tak ada stok atau rm2.70
botol 1kg rm3 lebih

minyak sawit ni ada dua gred.
gred a ada logo sirim, super olien kualiti exsport. biasanya keluaran jenama besar seri murni alif
gred b tiada logo sirim biasanya keluaran pengedar/repacking

satu lagi minyak sawit kitar semula keluaran kilang haram jadah
 

KingKangKong

Fun Poster
Joined
May 2, 2018
Messages
174
Reaction score
15
Points
15
tak ada stok atau rm2.70
botol 1kg rm3 lebih

minyak sawit ni ada dua gred.
gred a ada logo sirim, super olien kualiti exsport. biasanya keluaran jenama besar seri murni alif
gred b tiada logo sirim biasanya keluaran pengedar/repacking

satu lagi minyak sawit kitar semula keluaran kilang haram jadah

Mnyak stok berlambak dh skrg..tp mgkin mcm ckp td mnyak x da untung..Ok tq tuan..
 
Last edited:

abukrokok

Active Member
Joined
Aug 31, 2012
Messages
2,473
Reaction score
34
Points
30
klu trun pun
harga makanan xtrun

nanti harga minyak naik balik
harga makanan ikut naik
alasan minyak naik

mmg celaka betul puak2 peniaga bani israel ni :))
 

qi_telcommunication

Active Member
Joined
Mar 16, 2013
Messages
1,421
Reaction score
106
Points
43
penguatkuasa x fikir pasal beg plastik tu tuan...dia fikir nak denda aje :D:D:D:D

Hehe betul tu tuan yg satu pihak lg klu boleh nak free je minyak tu sbb apa kt pek tulis rm2.50 pastu nak plastik pula, sbb hak pengguna agaknya dia ingat kerajaan kot yg bekalkan beg plastik secara percuma kepada semua peniaga, :)
 

waepy

Active+ Member
Joined
Sep 9, 2011
Messages
4,626
Reaction score
339
Points
51
kerajaan kena benarkan balik bauksit...
tu jer cara skrg...
china nak bauksit kena beli sekali sawit...

masa jd pembangkang semua teori nampak best je..
dah jd kerajaan semua benda jd x praktikal..

nk pujuk china beli balik sawit Malaysia, teruskan projek ECRL, HSR, Forest City, Melaka Gateway...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register